Haku
Viitteet 1-7 / 7
Tuotekehitysprojekti kalkkunan reisilihasta
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää laidunkalkkunakasvattaja Hemmanet Oy:lle tuote kalkkunan reisilihasta. Työn reunaehtoina olivat tuotteen helppokäyttöisyys, ympärivuotisuus ja pakastusmahdollisuus. Kehitystyö koostui yhteensä ...
Savoury fresh-snack -tuorevälipalan tuotekehitys : Case: Evertaste Oy
(2020)
Työn tavoitteena oli kehittää opinnäytetyön toimeksiantajalle Evertaste Oy:lle tuote, joka toimii Private label -tuotteena sen erilliselle ostaja-asiakkaalle. Tuotteen tarkoitus oli olla laadultaan ja arvoltaan tuotteen ...
Juuresten tuotekehitysprojekti Case: Uusi-Nikkaan tila
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli kehittää mikkeliläiselle Uusi-Nikkaan tilalle heidän viljelemistään juureksista uusia tuotteita. Kehitettäviksi tuotteiksi valikoitui porkkanahillo, porkkanalohi sekä punajuuripesto. Tavoitteena ...
Brunssin kehittäminen brändi-identiteetin mukaisesti
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli seinäjokinen Äärellä kuppi ja kattila -ravintola,
jonka omistaa Oy Onnen Juurella. Tavoitteena oli kehittää brunssi ravintolan uuteen
toimipisteeseen taide- ja kulttuurikeskus Kalevan ...
Asiantuntijainnovoinnista konseptointiin ja tuotekehitykseen: toimintamalli proaktiiviseen innovaatiotyöhön
(2024)
Tässä opinnäytetyössä syvennyttiin elintarvikkeen innovointiin ja sen tavoitteisiin erilaisten konseptikategorioiden kautta, huomioiden innovaatiojohtamisen kompetenssit ja innovaatiotoiminnan strateginen merkitys ...
Elintarviketuotteiden innovointia asiakaslähtöisesti. Yhteiskehittämisen työkalu asiantuntijayritykselle.
(2022)
Ilmastonmuutoksen torjunta elintarvikealalla edellyttää toimia eri sektoreilla. Kulutustottumukset ovat yksi merkittävä teko. Tuotekehityksessä tuotteen epäonnistumisen riskiä markkinoilla voidaan vähentää siten, että se ...
Terveellisen valmisruoka-annoksen kehittäminen
(2023)
Suomen valmisruokamarkkina on muuttunut paljon vuosien aikana. Valmisruuissa tuotteiden maku, helppous ja nopeus ovat tärkeitä ominaisuuksia, mutta terveellisyys ja eettisyys ovat nousevia trendejä. Asiakastarpeiden ...