Haku
Viitteet 1-2 / 2
Parantavaa ruokaa ja hyvinvointia sosiaalisessa mediassa : elintarvikkeiden markkinointiohjeistuksen kehittäminen somevaikuttajille
(2021)
Opinnäytetyössä käsiteltiin sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa elintarvikkeiden markkinointia. Työn tavoite oli aiheeseen liittyvän ohjeistuksen laatiminen sosiaalisen median vaikuttajille. Ohjeen laatimisen tueksi tutkittiin ...
Ravintola-alan ammattilaisten tuntemus EU:n nimisuojajärjestelmästä : nimisuojatuotteet ravintoloiden ruokalistoilla
(2022)
Nimisuojajärjestelmä on vuodesta 1992 käytössä ollut EU-tason laatujärjestelmä, jonka tarkoituksena on ensisijaisesti suojata nimisuojattuja tuotteita väärennöksiltä sekä vakiintuneen nimen väärinkäytöltä. Tuotteen voi ...