Haku
Viitteet 1-8 / 8
"No ei iha ku unelma, mut sinne päi" : Tyytyväisyyskysely Joelinkodin asukkaille ja heidän läheisilleen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään tyytyväisyyskyselyä, joka on toteutettu Joelinkodin asukkaille ja heidän läheisilleen. Joelinkoti on Kuntayhtymä Kaksineuvoisen Lappajärvellä sijaitseva kehitysvammaisten asumispalveluyksikkö, ...
”Hyvä palveluohjaus tarvitsee asiakkaan omaa motivoituneisuutta edetäkseen tavoitteeseen”: Palveluohjaus työntekijöiden näkökulmasta Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston Seinäjoen toimipaikassa
(2020)
Opinnäytetyö on tutkimus, jossa selvitettiin, mitä on palveluohjaus ja minkälainen on palveluohjauksen prosessi. Yhteistyöorganisaationa toimi Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston Seinäjoen toimipaikka. Tarkoituksena oli selvittää ...
Hoitotahdon toteutuminen yksityisissä ikääntyvien palveluasumisen yksiköissä hoitajan näkökulmasta
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten hoitotahto toteutuu yksityisissä ikääntyvien palveluasumisen yksiköissä, millä tavoin hoitaja voi selvittää asiakkaan hoitotahdon ja koetaanko hoitotahdon selvittäminen ...
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Onnistunut kotiutus - Asiakasohjauksen ja osaston yhteistyönä asiakkaan näkökulma huomioiden
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin saadaan aikaan asiakkaan onnistunut, asiakaslähtöinen kotiutus terveyskeskussairaalan osastolta. Kotiutuksen onnistumisella on suuri merkitys asiakkaan kotona ...
Ikäihmisten asiakasprosessiin osallistuvien viranhaltijoiden vastuualueiden selkiyttäminen Kuusiokuntien sosiaali- ja terveyskuntayhtymässä
(2022)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selkiyttää sosiaalipalveluiden aikuissosiaalityön ja ikäihmisten palveluiden asiakasohjauksen työn rajapintaa sekä määrittää viranhaltijoiden vastuualueet, jotta käytettävissä olevat ...
"Jokainen asiakas on tutustumisen arvoinen": Seinäjoen ja Ilmajoen työllisyyden kuntakokeilun omavalmentajien näkemyksiä asiakaslähtöisyydestä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten Seinäjoen ja Ilmajoen työllisyyden kuntakokeilun omavalmentajat käsittävät asiakaslähtöisyyden heidän työssään. Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa omavalmentajien näkemystä ...
Asiakkaiden kokemuksia tiedonsaannista ja vaikuttamismahdollisuuksista Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan päiväkeskuksen toiminnassa
(2024)
Opinnäytetyö toteutettiin Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan päiväkeskuksen asiakkaiden kanssa. Päiväkeskus on ensisijaisesti tarkoitettu tukemaan päihteettömiksi pyrkiviä henkilöitä, mutta on avoin kuitenkin kaikille. ...