Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakkuuksien hallintaprosessi SeAMK Tekniikan TKI-toiminnassa : Asiakas asiaksi
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tyypillinen asiantuntijaorganisaation asiakas ostaa tietoa, taitoa ja ongelmanratkaisupalveluja. Asiantuntijan tehtävä on selvittää taustalla piilevä tarve ja miettiä ratkaisu ongelmaan. Asiakkaan arvokokemuksen tulisi ...
Tuotannonsuunnitteluohjelmiston hankinta- ja määrittelyprojekti
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Teattereiden tuotannonsuunnitteluohjelmistot ovat yleistyneet 2000-luvun aikana merkittävästi. Teattereiden taloustilanteen kiristyessä valtion- ja kuntatalouden paineiden alla myös nämä kulttuurilaitokset joutuvat pohtimaan ...
Puolustusvoimien räjähteiden hävittäminen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Räjähdelaitos toteuttaa Puolustusvoimien räjähteiden hävittämisen. Räjähteiden hävittäminen on osa niiden elinjakson hallintaa, josta kokonaisvastuu kuuluu Maavoimien Materiaalilaitokselle. Tämän työn taustalla on huoli ...
Varaosaliiketoiminnan prosessien kehittäminen : Pesmel Oy
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää yli 33 vuotta toimineen Pesmel Oy:n varaosaliiketoimintaa. Varaosatoiminta on tärkeä osa Pesmel Oy:n liiketoimintaa. Tutkimuksen avulla on haettu keinoja, joilla saadaan ...