Haku
Viitteet 1-5 / 5
PKT-teknologiateollisuusyrityksen laatutoiminnan kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda laatukäsikirjan luonnos Trailander Oy:lle. Yrityksen tavoitteena on kehittää toimintaa ISO 9001 -standardin vaatimusten mukaisella laadunhallintajärjestelmällä. Opinnäytetyön puitteessa ...
Laatukäsikirjan laatiminen Kuortaneen Urheiluopistosäätiön palvelukeskukselle
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Kuortaneen Urheiluopistosäätiölle. Julkaistava opinnäytetyö käsittää laatukäsikirjan laatimisen prosessin, joka toimi pohjana varsinaisen laatukäsikirjan laatimiselle. Laatukäsikirja jää ...
FysioPuiston ja Fysitan asiakaskokemus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia FysioPuiston ja Fysitan asiakaskokemusta ja asiakastyytyväisyyttä yritysten toimintaa kohtaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palveluun. Toisena tavoitteena oli ...
Sitoutuneisuus luo laatua: laatuorganisaation kehittämismalli
(2022)
Nykypäivän maailmassa megatrendeinä voidaan pitää kaikenlaista turhan ja tuottamattoman karsimista pois toiminnasta, jotta siitä tulisi toimivampaa ja kustannustehokkaampaa. Myös kilpailun koveneminen työmarkkinoilla laittaa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen henkilöstöpalvelualan yrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden tilaa. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja siihen liittyviin tekijöihin. Toisena tavoitteena oli ...