Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 58
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaalialan yritykselle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma Elämän Verran Aikaa Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Digimarkkinoinnin vaikutus pienen yrityksen tunnettuuteen: Case – Tuu-Li Design
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Tuu-Li Designille digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun. Opinnäytetyön toisena ...
Developing a Social Media Marketing Strategy for Company X : B2B company in corporation gifts and promotional products industry
(2020)
The aim of this thesis was to generate social media marketing strategy for Company X in order to help them increase brand awareness and gain new business opportunities.
The thesis can be divided into four different ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
B2B-yrityksen sosiaalisen median analysointi ja kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimenpide-ehdotuksia toimeksiantajayrityksen sosiaalisen median kehittämiseksi. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä sosiaaliseen mediaan yrityksen työkaluna. ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Urho Group Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma tamperelaiselle kiinteistöhuoltoalan yritykselle, Urho Group Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän ...