Haku
Viitteet 1-6 / 6
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Urho Group Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma tamperelaiselle kiinteistöhuoltoalan yritykselle, Urho Group Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän ...
Oma välittäjä -palvelu kiinteistönvälittäjän henkilöbrändin tukena
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Etelä-Pohjanmaan OP-Kiinteistökeskus Oy LKV. Tavoitteena oli tutkia Etelä-Pohjanmaan OP-Kiinteistökeskus Oy:llä käytössä olevaa Oma välittäjä -palvelua. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Kurssitoiminnan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kauhajoen opiston kurssitoiminnan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kurssitoimintaan osallistuneille markkinointiviestintään liittyvä ...
Koskikeskuksen Asuntopalvelu Oy:n markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen markkinointiviestinnän suunnittelua. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin ja sen eri vaiheisiin. Toisena ...