Haku
Viitteet 1-5 / 5
Fundamentals of neuromarketing: an interdisciplinary field that changes how marketers understand consumers
(2021)
Neuromarketing or consumer neuroscience has recently emerged as a supplement to existing marketing methods, thanks to the more widely available and advanced technologies that help probe consumers’ brains, such as neuroimaging ...
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Sosiaalisen median kommenttien analyysi multimodaalisesta näkökulmasta digitaalisen journalismin ja poliittisen viestinnän tutkimuksessa
(Informaatiotutkimuksen yhdistys, 2021)
“Tuntuu, että vietän liikaakin aikaa Internetissä” : Verkon pieni maailma virtuaalisena kotiseutuna
(Informaatiotutkimuksen yhdistys, 2021)
Promoting the use of contraceptives among teenagers in developing countries.
(2021)
Globally, unintentional pregnancy and sexual transmittable diseases are noticeably posing a risk to the reproductive health of women. Information and services of contraception are fundamental to health, and it is the right ...