Haku
Viitteet 1-4 / 4
PKT-teknologiateollisuusyrityksen laatutoiminnan kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda laatukäsikirjan luonnos Trailander Oy:lle. Yrityksen tavoitteena on kehittää toimintaa ISO 9001 -standardin vaatimusten mukaisella laadunhallintajärjestelmällä. Opinnäytetyön puitteessa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen työvoimakoulutuksessa
(2023)
Opinnäytetyön idea syntyi siitä, että Etelä-Pohjanmaan Työ- ja elinkeinotoimistossa huomattiin, ettei työvoimakoulutuksia ollut aikaisemmin tutkittu asiakkaiden näkökulmasta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakasnäkökulmasta, ...
Sitoutuneisuus luo laatua: laatuorganisaation kehittämismalli
(2022)
Nykypäivän maailmassa megatrendeinä voidaan pitää kaikenlaista turhan ja tuottamattoman karsimista pois toiminnasta, jotta siitä tulisi toimivampaa ja kustannustehokkaampaa. Myös kilpailun koveneminen työmarkkinoilla laittaa ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen henkilöstöpalvelualan yrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden tilaa. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja siihen liittyviin tekijöihin. Toisena tavoitteena oli ...