Haku
Viitteet 1-10 / 61
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Developing a Social Media Marketing Strategy for Company X : B2B company in corporation gifts and promotional products industry
(2020)
The aim of this thesis was to generate social media marketing strategy for Company X in order to help them increase brand awareness and gain new business opportunities.
The thesis can be divided into four different ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...
Markkinointisuunnitelma Teuvan kunnan kirjastolle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Teuvan kunnan kirjastolle markkinointisuunnitelma, jolla voitaisiin tehostaa kirjaston ja sen palveluiden markkinointia, sillä kirjastolla ei ole entuudestaan omaa markkinointi ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Sosiaalinen media markkinoinnin kanavana maatilayrityksissä
(2021)
Maatilayritykset ovat osa sosiaalista mediaa. Maatalousyrittäjät tuottavat tuotteita tuotantosuuntansa mukaan. Tuotantosopimuksessa tuotteiden hinta on ennalta sovittu, jolloin jatkojalostaja hoitaa markkinoinnin ja myynnin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...