Haku
Viitteet 1-10 / 69
Asiakastyytyväisyystutkimus Pole and Powerille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia Pole and Power -tankotanssistudion asiakkaiden tyytyväisyyttä sen toimintaan sekä selvittää mahdollisia kehittämisen kohteita. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Gigantti Megastore Oululle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Gigantti Megastoren Oulun asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa asiakastyyty ...
"Ei se oo varmaan heleppoa kummallakaan puolen pöytää": Toipuneiden päihderiippuvaisten kokemuksia kohdatuksi tulemisesta sosiaali- ja terveysalan palveluissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata, millaisia kokemuksia toipuneilla päihderiippuvaisilla on kohdatuksi tulemisesta sosiaali- ja terveysalan palveluissa sekä selvittää, mistä asioista heidän mielestään koostuu hyvä ...
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytila ja kehittäminen pankissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytilaa ja kehittämistä pankin yhteyshenkilötoimintamallin osalta. Teoriaosuudessa käydään ensiksi läpi asiakaskokemuksen muodostumista, asiakkaan ...
Siivoustyön Joutsenmerkki brändin vahvistajana: case HimosLomat Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia HimosLomien asiakkaiden mielikuvia HimosLomien ekologisuudesta ja Joutsenmerkistä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä kestävään matkailuun. Toisena tavoitteena oli ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yritykseen. Yritys X:n on kello- ja kultaseppäalan liike. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kotipadalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Kotipadan toimintaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palveluun ja palvelun laatuun. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Hotelli Kivitipun asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Kivitipun toimintaan. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen. ...
Työelämässä tapahtuvan oppimisen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2019)
Laki ammatillisesta koulutuksesta tuli voimaan vuoden 2018 alusta, jolloin lait yhdistettiin uudeksi sekä nuoria että aikuisia koskevaksi lainsäädännöksi. Samalla myös työelämässä tapahtuvaa oppimista uudistettiin, missä ...
Käyttölaitteet sähköiseen asiointiin OmaVero-palvelussa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden käyttömieltymyksiä laitteiden suhteen OmaVero-palvelua käytettäessä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena työssä oli perehtyä digitalisaatioon. Opinnäytetyön toisena ...