Haku
Viitteet 1-10 / 11
Tekstiilipainopalvelun oston ja myynnin helpottaminen urheiluseuroille
(2020)
Opinnäytetyön keskeisenä tutkimuksen kohteena oli personoidun tekstiilipainopalvelun tilaaminen asiakkaan ja myyjän näkökulmasta. Teoriaosuudessa käydään ensin läpi asiakaspalveluiden ja asiantuntijapalveluiden eroja sekä ...
Veroilmoituksen haasteet henkilöverotuksessa Verohallinnon näkökulmasta
(2021)
Tutkimuksessa käsiteltiin henkilöasiakkaiden kokemia haasteita veroilmoitukseen liittyen Verohallinnon työntekijöiden näkökulmasta. Kyselytutkimukseen osallistuneet työntekijät työskentelevät päivittäin asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyystutkimus ja ravintolatoiminnan kehittäminen Pohjanmaan Best-Food Oy:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä Pohjanmaan Best-Food Oy:n henkilöstöravintola- ja pitopalveluasiakkaiden keskuudessa ja laa-tia tehdyn tutkimuksen pohjalta konkreettisia kehittämisideoita ...
Autokorjaamon sijaisautopalvelutoiminnan kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusi sijaisautopalvelun toimintamalli, sopimuspohja ja uudistettu hinnoittelu Carcom Oy:lle. Tarkoituksena oli saada sijaisautotoiminnasta yritykselle kannattavampaa ja asiakkaille ...
Asiakaskokemustutkimus Kauhavan Y-Kinon asiakkaille
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kauhavan Y-Kinolla asiakkaiden kokemuksia toimintaan liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa ...
Palvelupolun luominen videoviestintätoimijalle
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli edistää opinnäytetyön toimeksiantajan, ME Filmsin kohderyhmien tavoittamista asiakaslähtöisen palvelumuotoilun ja asiakaskyselytutkimuksen avulla. Opinnäytetyön tuloksena esitetyt ...
"Jokainen asiakas on tutustumisen arvoinen": Seinäjoen ja Ilmajoen työllisyyden kuntakokeilun omavalmentajien näkemyksiä asiakaslähtöisyydestä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten Seinäjoen ja Ilmajoen työllisyyden kuntakokeilun omavalmentajat käsittävät asiakaslähtöisyyden heidän työssään. Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa omavalmentajien näkemystä ...
Monimerkkikorjaamon huoltotoiminnan tehostaminen ja kehittäminen: autohuoltopalvelujen tuotteistus ja paketointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Jope’s Garage, jonka yrittäjänä kirjoittaja itse toimii. Kyseessä on kaikkia automerkkejä huoltava autokorjaamo, joka työllistää kirjoittajan kokopäiväisesti. Kirjoittaja on tehnyt ...
Asiakastyytyväisyyskysely Power Kankaanpää
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Power Kankaanpäähän. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakastyytyväisyyteen. Opinnäytetyön ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen henkilöstöpalvelualan yrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden tilaa. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja siihen liittyviin tekijöihin. Toisena tavoitteena oli ...