Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaslähtöiset tapahtumapalvelut Vuoksenniskan lähikirjastossa
(2019)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Imatran kaupunginkirjaston pyynnöstä. Vuoksenniskan lähikirjaston on muuttamassa vuonna 2019 samaan rakennukseen ikääntyneiden tuetun asumisen yksikön, Immalan loisteen kanssa. Immalan loisteen ...
Hoitotahdon toteutuminen yksityisissä ikääntyvien palveluasumisen yksiköissä hoitajan näkökulmasta
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten hoitotahto toteutuu yksityisissä ikääntyvien palveluasumisen yksiköissä, millä tavoin hoitaja voi selvittää asiakkaan hoitotahdon ja koetaanko hoitotahdon selvittäminen ...
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Onnistunut kotiutus - Asiakasohjauksen ja osaston yhteistyönä asiakkaan näkökulma huomioiden
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin saadaan aikaan asiakkaan onnistunut, asiakaslähtöinen kotiutus terveyskeskussairaalan osastolta. Kotiutuksen onnistumisella on suuri merkitys asiakkaan kotona ...
Ikäihmisten asiakasprosessiin osallistuvien viranhaltijoiden vastuualueiden selkiyttäminen Kuusiokuntien sosiaali- ja terveyskuntayhtymässä
(2022)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selkiyttää sosiaalipalveluiden aikuissosiaalityön ja ikäihmisten palveluiden asiakasohjauksen työn rajapintaa sekä määrittää viranhaltijoiden vastuualueet, jotta käytettävissä olevat ...
Uuden asukkaan perehdytyslomake Saga-palvelutalojen henkilökunnalle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Saga-palvelutalojen henkilökunnan kokemuksia uuden asukkaan perehdyttämisestä Webropol-kyselyn avulla. Tutkimustulosten pohjalta luotiin uuden asukkaan perehdytyslomake henkilökunnan ...