Haku
Viitteet 1-10 / 27
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytila ja kehittäminen pankissa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun nykytilaa ja kehittämistä pankin yhteyshenkilötoimintamallin osalta. Teoriaosuudessa käydään ensiksi läpi asiakaskokemuksen muodostumista, asiakkaan ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yritykseen. Yritys X:n on kello- ja kultaseppäalan liike. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Neliyhtymä Oy:n asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen toimintaan ja palveluun, palvelupolun jokaisella kontaktipisteellä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli kartoittaa ...
Hotelli Kivitipun asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Kivitipun toimintaan. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen. ...
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...
Kokouspalvelutarjoajien kokoustilanteiden varjostaminen ja kehityskohtien etsiminen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Seinäjoen alueella sijaitsevien kokouspalvelutarjo-ajien kokoustilanteita varjostamalla, kuvattiin niiden nykytilaa palvelumuotoilun prosessia hyödyntämällä ja vertailukehittämällä kohteita ...
Elämänturvatapaamisten kokemukset ja odotukset
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää LähiTapiola Etelä-Pohjanmaan elämänturvatapaamisten kokemuksia ja odotuksia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palveluun ja asiakaskokemukseen. Toisena tavoitteena ...
Megazone Seinäjoen asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Megazone Seinäjoen toimintaan. Opinnäytetyön ensimmäinen tavoite oli perehtyä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa ...
Asiakastyytyväisyyskysely Bonusway Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa Bonusway Oy:lle asiakastyytyväisyyskysely. Edellisen kerran yritys oli tehnyt asiakastyytyväisyyskyselyn vuonna 2019, joten yrityksessä koettiin tarve toteuttaa kysely uudelleen. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen maatalouskaupassa
(2023)
Maatalousyritysten lukumäärä on vähentynyt 25 % viimeisen 11 vuoden aikana. Maatalouden rakennemuutos aiheuttaa omat haasteensa myös maatalouskaupan toimintaympäristölle. Aiemmin käytössä olleet toimintatavat eivät välttämättä ...