Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen maatalouskaupassa
(2023)
Maatalousyritysten lukumäärä on vähentynyt 25 % viimeisen 11 vuoden aikana. Maatalouden rakennemuutos aiheuttaa omat haasteensa myös maatalouskaupan toimintaympäristölle. Aiemmin käytössä olleet toimintatavat eivät välttämättä ...
Verkkosivujen käytettävyyden merkitys yksityisen sosiaalialan palveluntuottajan liiketoiminnassa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli yksityinen sosiaalialan yritys Humana, jonka palveluita ovat palvelut ikääntyville, lastensuojelun laitospalvelut, avopalvelut, vammaispalvelut sekä palvelut mielenterveys- ja ...
Kouluruokailun palvelun laadun kehittäminen
(2023)
Kouluruokailun kehittäminen on jatkuvaa kehittämistyötä. Sen toteutusta ohjaavat monet lait, asetukset ja suositukset. Lisäksi ruokakasvatus ja kestävä kehitys ovat tärkeässä roolissa. Ennen kaikkea kouluruokailu on ...
Teollisuusyrityksen varaosapalvelun laadun analyysi
(2023)
Kilpailu nykyajan markkinoilla on kovaa, ja yritysten on yhä vaikeampi erottua toisistaan pelkästään tuotteidensa avulla. Siksi palvelun laadusta on viime vuosikymmeninä tullut yksi merkittävä kilpailutekijä, jolla pyritään ...
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnon asiakaspalvelun kehittäminen
(2022)
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnossa on viime vuosina tapahtunut paljon henkilöstömuutoksia eläköitymisien vuoksi. Maaseututoimistossa haluttiin selvittää viljelijöiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun kyselyn ...