Haku
Viitteet 1-6 / 6
Tarinankerronnan keinot esittelyvideotuotannossa : Esittelyvideotuotannon vaiheet
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tarkastella tarinan vaikutuskeinoja esittelyvideotuotannossa, joka koostuu kahdesta osasta, produktiosta ja kirjallisesta osuudesta. Esittelyvideot toimivat produktio-osana, ja kirjallinen ...
Liikkuvan kuvan merkitys markkinoinnissa
(2020)
Markkinoinnin siirtyessä digitaalisille alustoille myös markkinoinnin tavat ja välineet kokevat muutoksia. Tämän opinnäytetyön pääteemana on liikkuvan kuvan merkitys ja sen hyödyntäminen organisaation markkinointikanavissa. ...
Suomalaisen musiikin vientimarkkina
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee musiikkiteollisuutta keskittyen erityisesti suomalaisen musiikin vientiin Aasiaan. Musiikkiteollisuuden kehitystä tarkastellaan erityisesti siirtymisenä fyysisistä formaateista (kasetit, LP-levyt) ...
Etsimässä senioripalveluiden kulttuuri- ja taidelähtöistä näkökulmaa digitalisaation keskellä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu Helsingin senioripalveluissa työskentelevien työntekijöiden käsityksiä kulttuuri- ja taidelähtöiseen toimintaan ja asiakkaiden kulttuuriseen osallisuuteen liittyen. Lisäksi on pyritty ...
Kotiseutumuseon näkyvyyden kehittäminen sosiaalisen median avulla.
(2022)
Tulevaisuuden museoiden toivotaan toimivan yhdessä ihmisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa. Digitaalisen kehityksen myötä museoiden kulttuuriperinnön vaalimiseen ja välittämiseen yleisölle on tullut tarjolle uusia välineitä, ...
Lisätty todellisuus vahvistamassa markkinointia: case: Hullu Poro Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on toteuttaa lisättyä todellisuutta sisältävää markkinointia Hullu Poro Oy:lle. AR (eng. augmented reality) -kokemus toteutettiin Tonttulan Poroajelun myynnin tukemiseksi. Lisäksi opinnäytetyössäni ...