Haku
Viitteet 1-6 / 6
Onko digitalisaation tarjoama palvelu oikotie onneen?
(Ylä-Satakunnan Sanomalehti Oy, 2019)
Tekoäly avuksi tiedon löytämiseen
(Suomen kirjastoseura, 2019)
Digitalisaation riskit asiakkaalle pankkialalla : miten asiakasta huijataan?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten digitalisaatio ilmenee pankkialalla, millaisia riskejä digitalisaatio on tuonut asiakkaalle pankkialalla ja miten asiakasta huijataan. Digitalisaatio näkyy jokapäiväisessä ...
Asiakkaan polku luoksesi
(This Is Beauty Oy, 2021)
Onnistuneen asiakaskokemuksen ja digitalisaation yhdistäminen menestyksekkäästi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää OP Etelä-Pohjanmaan vastuutettujen henkilöasiakkaiden asiakastyytyväisyys pankin etäasiointipalveluihin ja parantaa asiakaskokemusta jatkossa. Toimeksiantaja oli OP Etelä-Pohjanmaa. ...
Asiakas- ja digiosallisuus terveydenhuollossa: digitaaliset palvelut
(2024)
Terveydenhuollossa digitaalisten palveluiden osuus kasvaa osaa nykyistä palvelujärjestelmää ja ammattilaisten työtä. Digitaalisilla palveluilla on useita tavoitteita muun muassa helpottaa ja nopeuttaa hoitoon pääsyä ...