Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...
S-Pankkipäivien kehittämissuunnitelma
(2022)
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu Etelä-Pohjanmaan Osuuskaupan kiertävän S-Pankkineuvojan palvelupäivien eli S-Pankkipäivien nykytilannetta ja toimipisteissä
työskentelevien Sale- ja marketpäälliköiden odotuksia ...
Vain arjen teoilla on lopulta merkitystä: henkilöstön toiminnan vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää konkreettinen työkalu, jonka avulla organisaatio voi jalkauttaa asiakkuusstrategian henkilöstön keskuuteen ja parantaa näin asiakaskokemusta henkilöstön tekojen kautta. Tarkoituksena ...
Esimiestyöskentely OmaSp Stadionilla
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda esille käsitys OmaSp Stadionille luotavan toimipistekohtaisen oppaan tarpeesta ja hyödyistä. Tämän oppaan toivottiin tuovan
selkeyttä esimiesten toimintaan, ja sillä pyrittiin parantamaan ...