Haku
Viitteet 1-10 / 56
Verkkosivujen visuaalinen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia maalausalan yrityksen visuaalista verkkosivujen kehittämistä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena vahvasti asiakasnäkökulmaan keskittyen. ...
Palkanlaskentaprosessin nykytilan kuvaaminen ja kehittäminen kohdeyrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa palkanlaskijoiden näkemykset kohdeyrityksen palkanlaskentaprosessista ja sen eri vaiheista sekä auttaa kohdeyritystä kehittämään palkanlaskentaprosessia paremmaksi kehittämistutkimuksesta ...
Vesihuoltolaitoksien palvelujen kehittäminen sekä siitä aiheutuvat kustannukset
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vesihuoltolaitoksien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämismahdollisuuksia. Samalla tutkittiin kehittämisestä aiheutuvia kustannuksia. Tutkimista suoritettiin sekä asiakkaan että ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona kaupan alan yritykselle nimeltä Piruetti Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Piruetin verkkokauppaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena ...
Projektirahoitushakemusprosessin kehittäminen Leanin keinoin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Jyväskylän yliopiston rahoitushakemusprosesseja. Kehitystyö toteutettiin Jyväskylän yliopistopalveluissa. Täydentävä rahoitus on hyvin tärkeää yliopistoille ja erittäin kilpailtua. ...
Toiminnan kehittäminen digitaalisten taloushallintoratkaisujen avulla: Tilitoimisto X Oy
(2020)
Tilitoimistoala on digitalisoitunut vahvasti viimeisten vuosien aikana. Muutoksen vuoksi alan toimijat kokevat voimakasta muutospainetta. Alan kilpailu on lisääntynyt, joten tilitoimistojen on kehitettävä ja tehostettava ...
Digimarkkinointisuunnitelma Eko-Erotus Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayritys Eko-Erotus Oy:n verkkonäkyvyyttä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä toimeksiantajan verkkosivuihin ja pohtia keinoja niiden kehittämiseksi. ...
Tilintarkastusalan vetovoimaisuus: liiketalouden opiskelijoiden näkökulma
(2023)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen kiinnostus liiketalouden opiskelijoilla on tilintarkastusalaa kohtaan sekä mitkä tekijät heidän mielestään lisäävät tai heikentävät alan vetovoimaisuutta. Tilintarkastajien ...
Maksuprosessin kipupisteet pankkiasiakkaan näkökulmasta
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli kehittämistutkimus, jonka tavoitteena oli selvittää erään suomalaisen pankkiryhmän e-laskuprosessin kipupisteet pankkiasiakkaan näkökulmasta ja pohtia niiden avulla, miten e-laskuprosessia voitaisiin ...
Vasta maahanmuuttaneen asiakkaan palvelupolun kehittäminen: Palvelumuotoilun menetelmin tehty palvelupolkukuvaus eli Service Blueprint.
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite on vasta maahanmuuttaneen asiakkaan palvelupolun kehittäminen julkishallinnon organisaatiossa. Opinnäytetyön toimeksianto oli tehdä tämän asiakasryhmän palvelupolun kuvaus, jotta palvelua voidaan ...