Haku
Viitteet 1-10 / 18
Vesihuoltolaitoksien palvelujen kehittäminen sekä siitä aiheutuvat kustannukset
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vesihuoltolaitoksien tarjoamia palveluja sekä niiden kehittämismahdollisuuksia. Samalla tutkittiin kehittämisestä aiheutuvia kustannuksia. Tutkimista suoritettiin sekä asiakkaan että ...
Asiakastyytyväisyystutkimus ja ravintolatoiminnan kehittäminen Pohjanmaan Best-Food Oy:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä Pohjanmaan Best-Food Oy:n henkilöstöravintola- ja pitopalveluasiakkaiden keskuudessa ja laa-tia tehdyn tutkimuksen pohjalta konkreettisia kehittämisideoita ...
Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtuman palveluiden kehittämissuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Ilmajoen Musiikkijuhlat -tapahtumalle. Ilmajoen Musiikkijuhlat on uutta suomalaista oopperaa tuottava tapahtuma, joka pyrkii tekemään oopperamusiikkia helpommin lähestyttäväksi, ...
Autokorjaamon sijaisautopalvelutoiminnan kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusi sijaisautopalvelun toimintamalli, sopimuspohja ja uudistettu hinnoittelu Carcom Oy:lle. Tarkoituksena oli saada sijaisautotoiminnasta yritykselle kannattavampaa ja asiakkaille ...
Vasta maahanmuuttaneen asiakkaan palvelupolun kehittäminen: Palvelumuotoilun menetelmin tehty palvelupolkukuvaus eli Service Blueprint.
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite on vasta maahanmuuttaneen asiakkaan palvelupolun kehittäminen julkishallinnon organisaatiossa. Opinnäytetyön toimeksianto oli tehdä tämän asiakasryhmän palvelupolun kuvaus, jotta palvelua voidaan ...
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Ikäihmisten asiakasprosessiin osallistuvien viranhaltijoiden vastuualueiden selkiyttäminen Kuusiokuntien sosiaali- ja terveyskuntayhtymässä
(2022)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selkiyttää sosiaalipalveluiden aikuissosiaalityön ja ikäihmisten palveluiden asiakasohjauksen työn rajapintaa sekä määrittää viranhaltijoiden vastuualueet, jotta käytettävissä olevat ...
Teollisen yrityksen palveluliiketoiminnan kehittäminen: case Honkajoki Works Oy
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Honkajoki Works Oy:n jälleenmyyjä- ja suoraostaja-asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan, tuotteisiin ja palveluihin. Ensimmäisenä tavoitteena oli kartoittaa metalliteollisuuden ...
Alavuden kaupungin kokous- ja koulutustilojen varausjärjestelmän suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella Alavuden kaupungin kokous- ja koulutustiloille yhtenäinen varausjärjestelmä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä palvelumuotoiluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Vain arjen teoilla on lopulta merkitystä: henkilöstön toiminnan vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää konkreettinen työkalu, jonka avulla organisaatio voi jalkauttaa asiakkuusstrategian henkilöstön keskuuteen ja parantaa näin asiakaskokemusta henkilöstön tekojen kautta. Tarkoituksena ...