Haku
Viitteet 1-9 / 9
Ravintolan asiakastyytyväisyyden kartoittaminen ja toiminnan kehittäminen : Case: Kotipizza & Rolls Laihia
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Kotipizza & Rolls Laihian nykyistä asiakastyytyväisyyttä. Työn tarkoituksena oli luoda saatujen vastausten pohjalta ravintolan toiminnan kehittämissuunnitelma, jonka avulla ...
"Ehkä sinne vois tuoda jonkun sohvan": Seinäjoen pääkirjaston soittotila Pommarin käyttökokemukset ja kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin Seinäjoen pääkirjaston soittotila Pommarin käyttäjien tyytyväisyyttä palveluun, sekä tilaan. Sitä onko Pommarin kaltaisen palvelun käytössä ilmennyt vaikuttavuuden kannalta isoja tekijöitä, tai ...
Asiakastyytyväisyystutkimus ja ravintolatoiminnan kehittäminen Pohjanmaan Best-Food Oy:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä Pohjanmaan Best-Food Oy:n henkilöstöravintola- ja pitopalveluasiakkaiden keskuudessa ja laa-tia tehdyn tutkimuksen pohjalta konkreettisia kehittämisideoita ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen maatalouskaupassa
(2023)
Maatalousyritysten lukumäärä on vähentynyt 25 % viimeisen 11 vuoden aikana. Maatalouden rakennemuutos aiheuttaa omat haasteensa myös maatalouskaupan toimintaympäristölle. Aiemmin käytössä olleet toimintatavat eivät välttämättä ...
Asiakaskokemustiedon käyttö yrityspalveluissa
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakaskokemuskyselytyökalu Kurikan kaupungin Yrityspalvelupiste Formun tarpeisiin. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli erehtyä palvelumuotoilun mahdollisuuksiin asiakaskokemuksen ...
Välitysliikkeen vuokrausprosessin ja palvelun kehittäminen : case FinCap Vuokrauspalvelu Oy
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa välitysliikkeen vuokrausprosessin ja palvelun nykytilanne kohdeyritykselle FinCap Vuokrauspalvelu Oy:lle. Päällimmäisinä tavoitteina oli selvittää kehitystarpeet, innovoida uusia ...
Monimerkkikorjaamon huoltotoiminnan tehostaminen ja kehittäminen: autohuoltopalvelujen tuotteistus ja paketointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Jope’s Garage, jonka yrittäjänä kirjoittaja itse toimii. Kyseessä on kaikkia automerkkejä huoltava autokorjaamo, joka työllistää kirjoittajan kokopäiväisesti. Kirjoittaja on tehnyt ...
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnon asiakaspalvelun kehittäminen
(2022)
Sastamalan yhteistoiminta-alueen maaseutuhallinnossa on viime vuosina tapahtunut paljon henkilöstömuutoksia eläköitymisien vuoksi. Maaseututoimistossa haluttiin selvittää viljelijöiden tyytyväisyyttä asiakaspalveluun kyselyn ...
Värimiehet Oy:n jälleenmyyjäasiakkaiden asiakastyytyväisyystutkimus ja kehityskohteiden tunnistaminen
(2022)
Kiristyvässä kilpailutilanteessa yritysten tulee löytää keinoja erottua kilpailijoistaan. Hyvä keino on asiakaskokemuksen kehittäminen, joka johtaa asiakastyytyväisyyden kasvuun. Korkean asiakastyytyväisyyden tuleekin olla ...