Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kohtaamisen oppimista ja osaamisen kehittämistä sosiaali- ja terveysalalla
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2019)
Kuvapuhelimen sisällöntuotannon ja ryhmätoimintojen kehittäminen Seinäjoen kaupungin kotihoidolle
(2021)
Seinäjoen kaupunki käyttää VideoVisit palveluntarjoajan ohjelmistoa kotihoidon etäkäyntien toteuttamiseen videovälitteisesti. Kaupungilla on ollut palvelu käytössä vuodesta 2016 asti. Nyt tavoitteena oli aloittaa kuvapuhelimilla ...
Vain arjen teoilla on lopulta merkitystä: henkilöstön toiminnan vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää konkreettinen työkalu, jonka avulla organisaatio voi jalkauttaa asiakkuusstrategian henkilöstön keskuuteen ja parantaa näin asiakaskokemusta henkilöstön tekojen kautta. Tarkoituksena ...
BIKVA-mallin monet käyttömahdollisuudet sosiaali- ja terveysalalla
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2021)
Yrityksen asiakashallinnan kehittäminen digitalisaation avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota pk-yritykselle tietoa asiakkuudenhallinnan kehittämiseksi ja löytää yritykselle heidän tarpeisiinsa vastaava CRM-järjestelmä. Yrityksellä ei ole ollut käytössä CRM-järjestelmää, eikä ...
Liidien hankinta ja generointi B2B-markkinoinnissa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia toimeksiantajayritykselle liidien hankinnan ja generoinnin kehityssuunnitelma kotimaan markkinointiin. Opinnäytetyön aihetta tutkittiin B2B-näkökulmasta eli business to businesskaupassa, ...
Monimerkkikorjaamon huoltotoiminnan tehostaminen ja kehittäminen: autohuoltopalvelujen tuotteistus ja paketointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Jope’s Garage, jonka yrittäjänä kirjoittaja itse toimii. Kyseessä on kaikkia automerkkejä huoltava autokorjaamo, joka työllistää kirjoittajan kokopäiväisesti. Kirjoittaja on tehnyt ...
Muutostenhallinnan kehittäminen: MSK Cabins Oy
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin MSK Cabins Oy:n muutoksenhallinnan kehitystä. Asiakkaan ja omien tuotteiden rakenteiden ylläpito ja muutoksenhallinta vaatii kehittyneemmän tuotetiedonhallintaprosessin. Verkostoituneessa ...
Huolto- ja palveluliiketoiminnan kehittäminen teollisessa yrityksessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli hankkia tietoa valmistavan teollisuuden huolto- ja palveluliiketoiminnan kehittämiseen, tukea strategian luomista ja antaa suuntaviivoja palveluliiketoiminnan tuotteistamiselle. Toimeksiantajana ...
Tutkimus tuotenäytteiden merkityksestä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia UPM Raflatac Oy:n näytepalvelun lähettämien tuotenäytteiden käyttöä ja saada tietoa asiakkaiden kokemuksista näytteiden saamiseen liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli ...