Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 13
Tietoa, taitoa ja teknologiaa - kehittämispolkuja sosiaali- ja terveysalalla
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2020)
Kirjaston kotipalvelun kehittäminen ja digitalisaation hyödyntäminen: Kehityskohteena Kauhajoen kaupunginkirjasto
(2021)
Opinnäytetyö on tilaustyönä tehty tutkimus Kauhajoen kaupunginkirjastolle. Tutkimuksessa käytettiin laadullisia menetelmiä, kuten ryhmä- ja teemahaastatteluja eri kirjastojen henkilökuntien tai edustajien kanssa. Tutkimuksen ...
Toiminnan kehittäminen digitaalisten taloushallintoratkaisujen avulla: Tilitoimisto X Oy
(2020)
Tilitoimistoala on digitalisoitunut vahvasti viimeisten vuosien aikana. Muutoksen vuoksi alan toimijat kokevat voimakasta muutospainetta. Alan kilpailu on lisääntynyt, joten tilitoimistojen on kehitettävä ja tehostettava ...
Henkilöresurssit merkittävin este digitaalisten palveluiden kehittämiselle
(Etelä-Pohjanmaan Kauppakamari, 2021)
Etätyön ohjeistaminen: case Lapuan kaupunki
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli uuden etätyöohjeistuksen tekeminen Lapuan kaupungille. Aiemmin käytössä olleessa ohjeistuksessa oli jo vanhentuneita tietoja, jotka kaipasivat päivitystä. Etätyöstä tehdyllä kyselyllä ...
Kotiseutumuseon näkyvyyden kehittäminen sosiaalisen median avulla.
(2022)
Tulevaisuuden museoiden toivotaan toimivan yhdessä ihmisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa. Digitaalisen kehityksen myötä museoiden kulttuuriperinnön vaalimiseen ja välittämiseen yleisölle on tullut tarjolle uusia välineitä, ...
Digitalisoinnin menetelmät ja johtaminen kehittämishankkeena yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan digitalisoinnin menetelmiä ja johtamista kehittämishankkeena yritykselle X. Opinnäytetyö jakautuu kahteen osaan: teoriaan ja tutkimukseen. Teoriassa käydään läpi liiketoiminnan digitalisointia ...
Yrityksen asiakashallinnan kehittäminen digitalisaation avulla
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota pk-yritykselle tietoa asiakkuudenhallinnan kehittämiseksi ja löytää yritykselle heidän tarpeisiinsa vastaava CRM-järjestelmä. Yrityksellä ei ole ollut käytössä CRM-järjestelmää, eikä ...
Data-analytiikka sanomalehtitoiminnassa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ilkka Oyj. Digitalisaation kehittyessä ja analytiikan merkityksen lisääntyessä organisaatioiden strategiassa haluttiin tietää, mitä toimintoja sanomalehtitoiminnassa haluttaisiin kehittää. ...
Low-code-ratkaisut osana organisaation digitalisaatiota
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee kehittyvän sovelluskehityksen suuntausta Low-codea. Low-code nähtiin aiheena monitulkintaisena, ja asia kuvataan eri näkökulmista. Kehitystyön tekijä sai käsityksen uudenlaisesta tavasta luoda ...