Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 77
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Perintätoimiston markkinointiviestintätutkimus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointiviestinnän tehokkuutta perintätoimisto Perintäritari Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää, mitkä yrityksen markkinointiviestintäkeinoista ovat olleet hyviä ja ...
Developing a Social Media Marketing Strategy for Company X : B2B company in corporation gifts and promotional products industry
(2020)
The aim of this thesis was to generate social media marketing strategy for Company X in order to help them increase brand awareness and gain new business opportunities.
The thesis can be divided into four different ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Kansainvälistymissuunnitelma pk-yritykselle: case Matrocks Oy
(2020)
Tämän liiketoiminnan kehittämiseen keskittyvän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä kansainvälistymissuunnitelman laatimisprosessiin matkailualalla toimivalle pk-yritykselle sekä luoda toimeksiantajayritykselle heidän ...
Markkinointiautomaation käyttö yrityksissä Etelä-Pohjanmaalla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinoinnin automaation käytön yleisyyttä Etelä-Pohjanmaan alueella toimivissa yrityksissä, yrityksien kiinnostusta, valmiuksia ja käytön esteitä sekä ongelmakohtia ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen – Case PH-Center
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää PH-Centerin markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa PH-Centerin markkinointiviestintään liittyvä kvantitatiivinen tutkimus nykyisille ja potentiaalisille ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...