Haku
Viitteet 1-5 / 5
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalisen median käyttöönotto ravintolaan
(2021)
Opinnäytetyö on valmistettu ravintolalle sosiaalisen median käyttöönoton tueksi sekä tarjoamaan ohjeita julkaisumateriaaleihin sosiaalisen mediaan.
Opinnäytetyön tavoitteet olivat lisätä sitoutuneempia asiakassuhteita, ...
Markkinointi harrastajateatterikentällä - kuinka tavoittaa katsojat?
(2023)
Tämä opinnäyte käsittelee markkinointia harrastajateatterikentällä ja sen tarkoituksena on selvittää, millä tavalla markkinointi tavoittaa katsojat parhaiten. Opinnäytetyössä määritellään markkinointi, markkinoinnin sekä ...
Raskaan musiikin artistin urapolku
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee raskaan musiikin artistin urapolkua ja markkinointia ja ansaintamahdollisuuksia. Työssä käsitellään erilaisia tapoja markkinoida tuntematonta artistia erityisesti raskaan musiikin genressä, ...
Tutkimus tuotenäytteiden merkityksestä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia UPM Raflatac Oy:n näytepalvelun lähettämien tuotenäytteiden käyttöä ja saada tietoa asiakkaiden kokemuksista näytteiden saamiseen liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli ...
Kiticast -podcast osana kirjasto- ja tietopalvelualan tutkinto-ohjelmaa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Seinäjoen ammattikorkeakoululle. Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda täysin uusi korkeakoulupodcast SeAMKin kirjasto- ja tietopalvelualan tutkinto-ohjelmalle. Podcastin ...