Haku
Viitteet 1-10 / 10
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Tuottajan rooli markkinointivideon tuotannossa : Tuottajan työtehtävistä sekä velvollisuuksista: Case Olvi Oyj
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tuottajan rooli markkinointivideotuotannossa ja se koostuu kahdesta osasta. Produktio-osana toimii markkinointivideo ja toisena osana on kirjallinen osuus. Mediatyö toteutettiin yhteistyössä ...
Digiopastukset Kurikan kirjastoissa: Käyttäjien kokemuksia sekä tarpeita digitaali-sista opastuksista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää käyttäjien tietoisuutta Kurikan alueen kirjastojen tarjoamista digiopastuksista ja sitä miten käyttäjät kokevat nykyiset kirjastojen tarjoamat digiopastukset. Lisäksi kartoitettiin ...
Seinäjoen Minimanin 20-35 -vuotiaille asiakkaille kohdistetettavan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Seinäjoen Minimanin markkinointiviestinnän kehittämiseksi 20–35-vuotiaille asiakkaille. Markkinointiviestintäsuunnitelman oli tarkoitus toimia yrityksen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Markkinointikampanjan suunnittelu ja mittaaminen retail-alalla, tapaustutkimus: Top Sport
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi, mitä markkinointikampanjan suunnittelu tarkoittaa, ja kuinka se tehdään onnistuneesti. Opinnäytetyö käy läpi siihen liittyvät markkinointiviestinnän teoriat. Opinnäytetyössä käydään läpi ...
Kurssitoiminnan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kauhajoen opiston kurssitoiminnan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kurssitoimintaan osallistuneille markkinointiviestintään liittyvä ...
Dramaturgian keinot markkinoinnissa: Esittelyvideo Preppaamosta
(2019)
Opinnäytetyöni oli videoprojekti, joka tuotettiin yhteistyössä Seinäjoen Elävän Musiikin Yhdistyksen (Selmu ry) kanssa. Sen tavoitteena oli esitellä yhdistyksen järjestämää Preppaamo-nimistä hanketta. Tarkennettuna se ...
Somemarkkinoinnin kehittäminen yritykselle
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää Ulpu Ruokapirssin somemarkkinoinnin ohjeistusta uusille työntekijöille. Some oppaan avulla uudet työntekijät saavat ohjeet Eepeen sisäisiin pelisääntöihin sosiaalisessa mediassa. Oppaassa ...