Haku
Viitteet 1-10 / 26
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen – Case PH-Center
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää PH-Centerin markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa PH-Centerin markkinointiviestintään liittyvä kvantitatiivinen tutkimus nykyisille ja potentiaalisille ...
Taiteilijaseuran visuaalisen ilmeen päivitys Case: Seinäjoen taiteilijaseura 2020-luvulle päivitetyn visuaalisen identiteetin avulla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Seinäjoen taiteilijaseuralle päivitetty visuaalinen identiteetti. Visuaalinen ilme käsittää seuran logon, brändivärit ja typografian. Päivitetyllä visuaalisella ilmeellä yhdistys ...
Markkinointisuunnitelma Teuvan kunnan kirjastolle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Teuvan kunnan kirjastolle markkinointisuunnitelma, jolla voitaisiin tehostaa kirjaston ja sen palveluiden markkinointia, sillä kirjastolla ei ole entuudestaan omaa markkinointi ...
Sosiaalinen media markkinoinnin kanavana maatilayrityksissä
(2021)
Maatilayritykset ovat osa sosiaalista mediaa. Maatalousyrittäjät tuottavat tuotteita tuotantosuuntansa mukaan. Tuotantosopimuksessa tuotteiden hinta on ennalta sovittu, jolloin jatkojalostaja hoitaa markkinoinnin ja myynnin ...
Brändikäsikirjan tuottaminen organisaation sisäisen ja ulkoisen brändiviestinnän selkiyttämiseksi – Case UP Global
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona vaihto-oppilasorganisaatio UP Globalille. Työn tarkoituksena oli kartoittaa organisaation brändi-identiteettiä ja johtaa siitä brändikäsikirja tukemaan organisaation sisäistä ja ...
Osallistujamäärän, tunnettavuuden ja sitovuuden kasvattaminen sosiaalisen median kampanjan avulla – Case Pohjanmaan Maanpuolustuspiiri
(2021)
Kampanjointi on yritysviestintää. Sillä pyritään saamaan aikaan sille erikseen asetettuja tavotteita. Kampanjat suunnitellaan kohderyhmän, tavoitteiden ja käytettävissä olevan budjetin mukaan. Tämän produktiomuotoisen ...
Lastentapahtuman visuaalinen ilme
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli luoda Mukula-lastentapahtumalle nykyaikainen ja erottuva visuaalinen ilme. Mukula-tapahtumaa on järjestetty Jalasjärvellä 80- ja 90-luvuilla ja kaksi kertaa 2000-luvulla. Kesällä 2021 tapahtuma ...