Haku
Viitteet 1-10 / 60
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Ohjauksen ja viestinnän kehittäminen silta-opinnoissa: markkinointiviestinnän näkökulmasta
(2019)
Hallituksen kärkihankkeita Osaamisen ja koulutuksen painopistealueella ovat toisen asteen koulutuksen reformi (kärkihanke 2) ja työelämään siirtymisen nopeuttaminen (kärkihanke 3). Molempien kärkihankkeiden tavoitteena on, ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaalialan yritykselle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma Elämän Verran Aikaa Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Perintätoimiston markkinointiviestintätutkimus
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointiviestinnän tehokkuutta perintätoimisto Perintäritari Oy:lle. Tavoitteena oli selvittää, mitkä yrityksen markkinointiviestintäkeinoista ovat olleet hyviä ja ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Elokuvateatteri Matin-Tupa järjestää vuosittain Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin markkinointiviestintää. Kehittämistyön tavoitteena on ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen – Case PH-Center
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää PH-Centerin markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa PH-Centerin markkinointiviestintään liittyvä kvantitatiivinen tutkimus nykyisille ja potentiaalisille ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Urho Group Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma tamperelaiselle kiinteistöhuoltoalan yritykselle, Urho Group Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän ...