Haku
Viitteet 1-6 / 6
Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Elokuvateatteri Matin-Tupa järjestää vuosittain Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Filmiä ja valoa -elokuvafestivaalin markkinointiviestintää. Kehittämistyön tavoitteena on ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen – Case PH-Center
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää PH-Centerin markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa PH-Centerin markkinointiviestintään liittyvä kvantitatiivinen tutkimus nykyisille ja potentiaalisille ...
Designsunnuntai – muotoilun ja taiteen myyntitapahtuman markkinointiviestinnän kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on teorian, tutkimusosuuden sekä kehittämistyön avulla tehostaa Designsunnuntai – muotoilun ja taiteen myyntitapahtuman markkinointiviestintää. Lisäksi toteuttaa tapahtumalle työn avulla ...
Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston TE-liven tunnettuuden kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten tunnettu TE-live-palvelu on Etelä-Pohjanmaalla. Tavoitteena oli saada tietoa Etelä-Pohjanmaan TE-liven tunnettuuden tämänhetkisestä tilasta sekä yritys- ja organisaatioasiakkaiden ...
Markkinointiviestinnän suunnittelu vapaan sivistystyön oppilaitoksessa
(2023)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia, millaisia asiakassegmenttejä Seinäjoen kansalaisopistolla on ja mitkä ovat parhaat keinot ja kanavat näiden saavuttamiseksi. Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää organisaation ...
Markkinointiviestinnän suunnittelun prosessi mikroyritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kohdeyritykselle onnistunut ja toimiva markkinointiviestintäsuunnitelma. Ennen sen laatimista tavoitteena oli selvittää, miten mikroyrityksessä markkinointiviestintä toteutetaan ...