Haku
Viitteet 1-10 / 88
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma sosiaalialan yritykselle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma Elämän Verran Aikaa Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
Digimarkkinoinnin vaikutus pienen yrityksen tunnettuuteen: Case – Tuu-Li Design
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Tuu-Li Designille digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun. Opinnäytetyön toisena ...
Developing a Social Media Marketing Strategy for Company X : B2B company in corporation gifts and promotional products industry
(2020)
The aim of this thesis was to generate social media marketing strategy for Company X in order to help them increase brand awareness and gain new business opportunities.
The thesis can be divided into four different ...
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Vuokravälitysalan yrityksen markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja parantaa toimeksiantoyrityksen markkinointiviestintää. Ensimmäisenä tavoitteena opinnäytetyössä oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin eri vaiheisiin. Toisena ...
B2B-yrityksen sosiaalisen median analysointi ja kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimenpide-ehdotuksia toimeksiantajayrityksen sosiaalisen median kehittämiseksi. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä sosiaaliseen mediaan yrityksen työkaluna. ...
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma: Case Zicos- sisustus ja lifestyle
(2020)
Opinnäytetyö on digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma. Toimeksiantajana on Zicos- sisustus ja lifestyle -yritys. Opinnäytetyö toteutettiin syksyllä 2020.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja kehittää ...