Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Alajärven Tassutiimi ry:n markkinointiviestinnän kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Alajärven Tassutiimi ry:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kissan hankkineille asiakkaille myyntiprosessiin ja markkinointiviestintään ...
Suunnistusseuran markkinointiviestinnän kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää urheiluseuran markkinointiviestintään niin sanottu punainen lanka, jonka avulla voidaan kehittää ja selkeyttää toimeksiantajana toimivan urheiluseuran markkinointiviestintää. Ensimmäisenä ...