Haku
Viitteet 1-6 / 6
Positiivisen pedagogiikan kultajyviä: Positiivisen pedagogiikan toteutuminen Lapuan varhaiskasvatuksessa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tietoa siitä, miten positiivinen pedagogiikka toteutuu ja miten sitä sovelletaan käytännössä Lapuan varhaiskasvatuksessa. Tutkimuksessa haluttiin tuoda esiin niitä positiivisen pedagogiikan ...
Educació i atenció a la infància a Finlàndia
(Revistes Catalanes amb Accés Obert, 2020)
Existe un interés creciente por el bienestar de los niños y las niñas y la educación infantil en todo el mundo, incluyendo Finlandia. Aunque Finlan-dia es conocida por la alta calidad de su sistema educativo, ...
Positiiviset ryhmäilmiöt varhaiskasvatuksessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada syvempi ymmärrys varhaiskasvatuksessa esiintyvistä positiivisista ryhmäilmiöistä sekä niiden vaikutuksesta lapsiryhmän arkeen. Lisäksi kiinnostuksen kohteena oli varhaiskasvattajien ...
Ihmeelliset vuodet- ryhmänhallintamenetelmän käyttöönotto Etelä-Pohjanmaalla: Varhaiskasvatuksen työntekijöiden kokemuksia
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää, miten Ihmeelliset vuodet ryhmänhallintamenetelmän käyttöönotto on sujunut Etelä-Pohjanmaalla ja miten koulutuksen käyneet työntekijät kokivat menetelmän käyttöönottamisen. Ihmeelliset ...
Lasten kokemuksia positiivisesta pedagogiikasta Kurikan varhaiskasvatuksen hankkeessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia positiivisen pedagogiikan hyötyjä lasten
näkökulmasta varhaiskasvatuksessa. Kurikan kaupungilla on hanke, jonka avulla pyritään
jalkauttamaan positiivista pedagogiikkaa pysyväksi ...
”Saataisiin rakennettua varhaiskasvatuksesta sellainen kivijalka lapselle, että jokainen lapsi ymmärtäisi, hei mä riitän” : positiivisen pedagogiikan merkitys varhaiskasvatuksessa
(2022)
Tässä tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää positiivisen pedagogiikan merkitystä varhaiskasvatuksessa. Tavoitteena oli saada selville, miten positiivinen pedagogiikka näyttäytyy varhaiskasvatuksessa ja saada laajempi ...