Haku
Viitteet 1-10 / 26
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Äänibrändäyssuunnitelman tekeminen: case Rok O Rok
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee äänibrändäystä, eli miten ääntä voidaan hyödyntää brändin vahvistamiseen. Äänibrändäyksessä äänielementtejä käytetään asiakkaan ja brändin kohtaamispisteissä, ja niillä viestitään esimerkiksi ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma - Asiakasviestinnän kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen asiakkaille suunnattua markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa markkinointiviestintään liittyvä tutkimus yrityksen ...
Digimarkkinointisuunnitelma Eko-Erotus Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayritys Eko-Erotus Oy:n verkkonäkyvyyttä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä toimeksiantajan verkkosivuihin ja pohtia keinoja niiden kehittämiseksi. ...
Podcastin ansaintalogiikan jäljillä
(2020)
Podcast on audiomedian muoto, joka on kasvattanut suosiota 2010-luvun loppupuolella. Ne alkoivat yleistymään Suomessa vuosina 2018–2019 ja niitä tuottavat niin mediayritykset, yritykset, yhdistykset kuin yksityishenkilöt. ...
Digitalisaation riskit asiakkaalle pankkialalla : miten asiakasta huijataan?
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten digitalisaatio ilmenee pankkialalla, millaisia riskejä digitalisaatio on tuonut asiakkaalle pankkialalla ja miten asiakasta huijataan. Digitalisaatio näkyy jokapäiväisessä ...
Kustannustehokas ja tuottoisa hakukonemarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on tutkia hakukonemarkkinoinnin mahdollisuuksia yrityksen kasvun tueksi. Päätavoitteena on ymmärtää hakukoneiden käyttäytymistä ja niiden monimutkaisia algoritmeja. Tietoja hyödyntämällä pystyy ...
Päivittäistavaratalojen ja paikallisten ravintoloiden yhteistyö
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää paikallisten ravintoloiden ja päivittäistavaratalojen mahdollisuutta tehdä yhteistyötä. Mitkä asiat puoltavat yhteistyöhön ja mitkä ovat esteenä yhteistyölle? Työ on ajankohtainen ...
Liiketoiminnan kehittäminen: Case Lakeus-Wake Oy
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää tutkimusta käyttäen liiketoiminnan kehittämiskeinoja yritykselle Lakeus-Wake Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa vaihtoehdollisia palvelumalleja kohdeyritykselle, jotta liiketoimintaa ...
KVS Oy bränditutkimus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden näkemyksiä KVS Oy:n brändistä. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä brändin rakentamiseen. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli toteuttaa bränditutkimus ...