Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...
Korikorjauksen laadun ja asiakaskokemuksen väliset eroavaisuudet
(2021)
Tämä opinnäytetyö tuli toimeksiantona vakuutusyhtiöltä Suomen Vahinkotarkastus SVT Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä kattavasti materiaalia asiakaskokemuksista korikorjauksissa. Kerätyistä palautteista muodostettiin ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen työvoimakoulutuksessa
(2023)
Opinnäytetyön idea syntyi siitä, että Etelä-Pohjanmaan Työ- ja elinkeinotoimistossa huomattiin, ettei työvoimakoulutuksia ollut aikaisemmin tutkittu asiakkaiden näkökulmasta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakasnäkökulmasta, ...
Kuusamon asumispalveluiden asukkaiden ja läheisten asiakaskokemuksia: asiakastyytyväisyyskysely 2022
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kuusamon asumispalveluiden asukkaiden ja heidän läheistensä tyytyväisyyttä saamaansa palveluun sekä hoidon ja hoivan laatuun. Kyseessä oli uusintatutkimus, aikaisempi oli tehty ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen henkilöstöpalvelualan yrityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayrityksen asiakas- ja työntekijätyytyväisyyden tilaa. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja siihen liittyviin tekijöihin. Toisena tavoitteena oli ...