Haku
Viitteet 1-10 / 14
Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna
(2021)
Lauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Osallistujamäärän, tunnettavuuden ja sitovuuden kasvattaminen sosiaalisen median kampanjan avulla – Case Pohjanmaan Maanpuolustuspiiri
(2021)
Kampanjointi on yritysviestintää. Sillä pyritään saamaan aikaan sille erikseen asetettuja tavotteita. Kampanjat suunnitellaan kohderyhmän, tavoitteiden ja käytettävissä olevan budjetin mukaan. Tämän produktiomuotoisen ...
Podcastin ansaintalogiikan jäljillä
(2020)
Podcast on audiomedian muoto, joka on kasvattanut suosiota 2010-luvun loppupuolella. Ne alkoivat yleistymään Suomessa vuosina 2018–2019 ja niitä tuottavat niin mediayritykset, yritykset, yhdistykset kuin yksityishenkilöt. ...
Tapahtuman markkinointi Instagramissa: Hoodfest
(2022)
Tämän työn tarkoituksena oli tarkastella tapahtuman markkinointia Instagramissa. Työssä tutkittiin, millaisin keinoin näkyvyyttä Instagramissa voi kasvattaa ja tarkasteltiin, mikä tapahtuman markkinoinnissa oli onnistunutta ...
Kotiseutumuseon näkyvyyden kehittäminen sosiaalisen median avulla.
(2022)
Tulevaisuuden museoiden toivotaan toimivan yhdessä ihmisten ja erilaisten yhteisöjen kanssa. Digitaalisen kehityksen myötä museoiden kulttuuriperinnön vaalimiseen ja välittämiseen yleisölle on tullut tarjolle uusia välineitä, ...
Somesta teatterikatsomoon: sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Heinolan kaupungin kulttuuripalvelut, jotka tuottavat osana kaupungin muuta kulttuuritoimintaa myös Heinolan kesäteatteria.
Työn tarkoituksena oli selvittää kuinka olisi mahdollista ...
Sosiaalinen media artistibrändin markkinoinnissa
(2021)
Työn tavoitteena oli selvittää, miten digitalisoituminen ja sosiaalinen media on muuttanut musiikin myyntiä ja mitä mahdollisuuksia sosiaalinen media on tuonut artistin markkinointikanavana.Opinnäytetyö sisältää teoriaosuuden ...
Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston TE-liven tunnettuuden kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten tunnettu TE-live-palvelu on Etelä-Pohjanmaalla. Tavoitteena oli saada tietoa Etelä-Pohjanmaan TE-liven tunnettuuden tämänhetkisestä tilasta sekä yritys- ja organisaatioasiakkaiden ...
Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö on kehittämistyö, jonka kehittämiskohteena oli Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinointi. Menetelmänä tässä työssä käytettiin markkinointisuunnitelmaa. Tiedonkeruumenetelmänä tässä työssä käytettiin ...