Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 324
Henkilöstön hyvinvoinnin lisääminen henkilöstötapahtumien kautta
(2019)
Tämän opinnäytetyön aihe on yhden maailman suurimman metsäkoneita valmistavan yrityksen henkilöstötapahtumat. Työn tavoitteena on selvittää, kuinka Ponssen henkilökunta viettää vapaa-aikaansa ja vastaako työnantajan tarjoamat ...
Esittelyvideo vapaaehtoistoiminnasta : Case: Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirat
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon ja kirjallisen osuuden. Videotuotannossa toteutettiin Etelä-Pohjanmaan Kennelliiton kaveri- ja lukukoirille esittelyvideot
heidän vapaatoiminnastaan. Esittelyvideoilla käy ilmi, ...
Kulttuurituottajaopiskelijan ammatillinen odotushorisontti tulevaisuuden työkentästä ja opintojen vaikutus odotuksiin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on kulttuurituotannon opiskelijan ammatillinen odotushorisontti tähänastisten opintojen perusteella ja ovatko opinnot siihen, kuinka vaikuttaneet. Opinnäytetyön kyselyn ...
Original Sokos Hotel Lakeus: Videomainokset ja niiden tuottaminen sosiaaliseen mediaan
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää videotuotannon sekä kirjallisen osuuden. Videotuotanto koostuu kolmesta sosiaalisen median markkinointiin tarkoitetusta videosta, jotka tuotettiin Original Sokos Hotel Lakeuden palveluista. Videot ...
Kansallispukuvuokraamon palveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Tämän kehityshanke opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää opinnäytetyön toimeksiantajan, Etelä-Pohjanmaan Nuorisoseuran kansallispukuvuokraamon Flammu&Helan palveluita palvelumuotoilun ja asiakaskyselytutkimusten avulla. ...
Brändin vahvistaminen visuaalisen identiteetin keinoin: Paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriita Etelä-Pohjanmaalla
(2021)
Opinnäytetyössä luotiin visuaalinen identiteetti vahvistamaan aloittelevan tapahtumatuotannon yrityksen brändiä. Opinnäytetyössä pohditiin paikallisuuden ja trendikkyyden ristiriitaa sekä niiden tuomia hyötyjä ja haittoja ...
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Seinäjoen keskustori tapahtuma-alustana : Infograafinen torikartta Seinäjoen keskustorin tapahtuma-alustalle
(2021)
Infografiikan avulla pyritään esittämään tietoa helposti sisäistettävästi ja saavutettavasti. Tavoitteena on helpottaa informaation saatavuutta. Infografiikkaa esiintyy liikennemerkeistä ja kartoista aina kauppakeskuksien ...
Monikameratuotantojen merkitys ja toteuttaminen tapahtumissa
(2019)
Tutkin opinnäytetyössäni mitä monikameratuotanto tarjoaa ja merkitsee tapahtumille. Lisäksi tutkin miten striimin ja screenien sisältötarve eroaa ja mitä toteutuksessa on otettava huomioon, jotta viesti välittyy niin kotiin ...
Tarinankerronnan keinot esittelyvideotuotannossa : Esittelyvideotuotannon vaiheet
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tarkastella tarinan vaikutuskeinoja esittelyvideotuotannossa, joka koostuu kahdesta osasta, produktiosta ja kirjallisesta osuudesta. Esittelyvideot toimivat produktio-osana, ja kirjallinen ...