Haku
Viitteet 1-10 / 14
Harrastuksesta ammatiksi – Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa : Sisältöstrategia hyvinvointitilille
(2020)
Tämän työn tarkoituksena oli luoda sisältöstrategia Instagram sovellukseen vaikuttajatilille @johannavistbacka. Sisältöstrategia on asiakaslähtöinen pitkäaikaissisältösuunnitelma. Tutkimusongelmana toimi vaikuttajatilin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Osallistujamäärän, tunnettavuuden ja sitovuuden kasvattaminen sosiaalisen median kampanjan avulla – Case Pohjanmaan Maanpuolustuspiiri
(2021)
Kampanjointi on yritysviestintää. Sillä pyritään saamaan aikaan sille erikseen asetettuja tavotteita. Kampanjat suunnitellaan kohderyhmän, tavoitteiden ja käytettävissä olevan budjetin mukaan. Tämän produktiomuotoisen ...
Kävijöiden houkutteleminen sosiaalisen median avulla tapahtumassa Yrittäjät Areenalla
(2019)
Tämä työ kuvaa Alavuden kaupungin Yrittäjät Areenalla -tapahtuman näkyvyyden edistämistä ja kävijöiden houkuttelemista sosiaalisen median avulla. Sosiaalista mediaa rikastetaan niin, että se näkyy laajalti ja houkuttelee ...
Podcastin ansaintalogiikan jäljillä
(2020)
Podcast on audiomedian muoto, joka on kasvattanut suosiota 2010-luvun loppupuolella. Ne alkoivat yleistymään Suomessa vuosina 2018–2019 ja niitä tuottavat niin mediayritykset, yritykset, yhdistykset kuin yksityishenkilöt. ...
Asiantuntijana sosiaalisessa mediassa: Sosiaalisen median henkilöbrändiopas kiinteistönvälittäjille
(2022)
Jokaisella on vaikutus omaan henkilöbrändiin ja siihen, miten sitä voi hyödyntää oman työn tukena. Henkilöbrändin merkitys korostuu erityisesti aloilla, joissa erottumisesta on etua. Omia vahvuuksia sekä persoonaa voi tuoda ...
Tapahtuman markkinointi Instagramissa: Hoodfest
(2022)
Tämän työn tarkoituksena oli tarkastella tapahtuman markkinointia Instagramissa. Työssä tutkittiin, millaisin keinoin näkyvyyttä Instagramissa voi kasvattaa ja tarkasteltiin, mikä tapahtuman markkinoinnissa oli onnistunutta ...
Sosiaalinen media artistibrändin markkinoinnissa
(2021)
Työn tavoitteena oli selvittää, miten digitalisoituminen ja sosiaalinen media on muuttanut musiikin myyntiä ja mitä mahdollisuuksia sosiaalinen media on tuonut artistin markkinointikanavana.Opinnäytetyö sisältää teoriaosuuden ...
Taiteilijat videoviidakossa
(2022)
Instagram on vakiinnuttanut asemansa kuvataiteen esittämisen ja kokemisen paikkana. Ihmisten viettäessä enenevissä määrin aikaa sosiaalisen median syövereissä, ovat myös useat taiteilijat omaksuneet sosiaalisen median ...
Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Tämä opinnäytetyö on kehittämistyö, jonka kehittämiskohteena oli Etelä-Pohjanmaan musiikkiopiston markkinointi. Menetelmänä tässä työssä käytettiin markkinointisuunnitelmaa. Tiedonkeruumenetelmänä tässä työssä käytettiin ...