Haku
Viitteet 1-9 / 9
Asiakastyytyväisyyskysely RautaKorteksen asiakkaille
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä isojokisessa rautakaupassa, RautaKorteksessa. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä kaupan kilpailukeinoihin. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yritykseen. Yritys X:n on kello- ja kultaseppäalan liike. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä myyntityöhön. Toisena tavoitteena oli perehtyä ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Ykkösbasaarille
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ykkösbasaarin asiakkaiden tyytyväisyyttä kirpputorin toimintaa kohtaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun ja asiakastyytyväisyyteen. Opinnäytetyön ...
Hotelli Kivitipun asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Hotelli Kivitipun toimintaan. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluun. Toisena tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen. ...
Asiakastyytyväisyystutkimus ja ravintolatoiminnan kehittäminen Pohjanmaan Best-Food Oy:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakastyytyväisyyttä Pohjanmaan Best-Food Oy:n henkilöstöravintola- ja pitopalveluasiakkaiden keskuudessa ja laa-tia tehdyn tutkimuksen pohjalta konkreettisia kehittämisideoita ...
Matkalla yhdeksi Suomen tunnetuimmista kesäteattereista - Törnävän kesäteatterin asiakasarvot ja palvelumalli
(2019)
Seinäjoen kaupunginteatteri toteuttaa ensimmäisen oman kesäteatterituotantonsa
Törnävän kesäteatterissa kesällä 2019. Tämän opinnäytetyön tarkoitus on toimia tukena pitkän aikavälin strategisessa suunnittelussa ja luoda ...
Sastamalan kaupunginkirjaston käyttäjätutkimus
(2019)
Tässä tutkimuksessa on keskitytty siihen keitä Sastamalan kirjaston asiakkaat ovat, mitä kirjaston palveluja he käyttävät ja miten heitä voidaan palvella paremmin. Kiinnostuksena on myös kirjaston vaikutus ja merkitys ...
Asiakastyytyväisyystutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yrityksen X asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen toimintaan. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaspalveluprosessin vaiheisiin sekä hyvän asiakaspalvelijan ...
Asiakaskokemus teollisuuden huoltopalvelussa
(2019)
Tutkimus käsittelee teollisuuden huoltopalvelun asiakaskokemusta. Tutkimuksella ei ollut toimeksiantajaa, mutta haastattelututkimuksiin osallistuneet henkilöt ovat huoltopalveluita käyttävien ja toimittavien yritysten ...