Haku
Viitteet 1-5 / 5
Aikaa kestävän artistibrändin rakentaminen aloittelevan bändin näkökulmasta
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on avata, mistä asioista artistibrändi rakentuu ja millä edellytyksillä brändistä voi muodostua aikaa kestävä.
Tutkimuksessa selvitetään, millä konkreettisilla keinoilla artisti voi ...
Yrityskuva Lapuan POP Pankki
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Lapuan POP Pankin yrityskuva lapualaisten yrittäjien näkökulmasta. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä asiakaskokemukseen. Toisena tavoitteena syventyä yrityskuvan ...
Sedun imagotutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Sedun imagoa ja asemaa Sedun yritysasiakkaiden näkökulmasta. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä imagon merkitykseen, imagon syntymiseen ja imagon tutkimiseen. ...
Kauneuskeskus Kristallin Brändi-identiteetin suunnittelu : Brändin avulla erottuminen kauneudenhoitoalalla
(2019)
Kauneudenhoitoalalla kilpailijoista erottuminen ainoastaan palveluiden avulla on hankalaa. Siksi brändi nousee tärkeäksi osaksi yrityksen kilpailuetua. Opin-näytetyön toimeksiantajana oli kauneushoitolaketju Kauneuskeskus ...
Matkalla yhdeksi Suomen tunnetuimmista kesäteattereista - Törnävän kesäteatterin asiakasarvot ja palvelumalli
(2019)
Seinäjoen kaupunginteatteri toteuttaa ensimmäisen oman kesäteatterituotantonsa
Törnävän kesäteatterissa kesällä 2019. Tämän opinnäytetyön tarkoitus on toimia tukena pitkän aikavälin strategisessa suunnittelussa ja luoda ...