Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Kurssitoiminnan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kauhajoen opiston kurssitoiminnan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kurssitoimintaan osallistuneille markkinointiviestintään liittyvä ...
Somemarkkinoinnin kehittäminen yritykselle
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää Ulpu Ruokapirssin somemarkkinoinnin ohjeistusta uusille työntekijöille. Some oppaan avulla uudet työntekijät saavat ohjeet Eepeen sisäisiin pelisääntöihin sosiaalisessa mediassa. Oppaassa ...