Haku
Viitteet 1-9 / 9
Markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli markkinointiviestinnän kehittäminen Valmakaupalle, joka kuuluu osana Valio Oy:n osuuskuntien Valmakauppaketjuun. Valmakauppa myy pääasiallisesti elintarvikkeita sekä maataloustuotteita. ...
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Urho Group Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma tamperelaiselle kiinteistöhuoltoalan yritykselle, Urho Group Oy:lle. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case: Duo Kiia & Jone
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa helposti toteutettava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantona Duo Kiia & Jonelle, jotka soittavat akustista musiikkia erilaisissa tilaisuuksissa ja baareissa ...
Oma välittäjä -palvelu kiinteistönvälittäjän henkilöbrändin tukena
(2019)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Etelä-Pohjanmaan OP-Kiinteistökeskus Oy LKV. Tavoitteena oli tutkia Etelä-Pohjanmaan OP-Kiinteistökeskus Oy:llä käytössä olevaa Oma välittäjä -palvelua. Tutkimuksen tarkoituksena oli ...
Kurssitoiminnan markkinointiviestinnän kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kauhajoen opiston kurssitoiminnan markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli toteuttaa kurssitoimintaan osallistuneille markkinointiviestintään liittyvä ...
Koskikeskuksen Asuntopalvelu Oy:n markkinointiviestintäsuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajayrityksen markkinointiviestinnän suunnittelua. Ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessiin ja sen eri vaiheisiin. Toisena ...
Kävijöiden houkutteleminen sosiaalisen median avulla tapahtumassa Yrittäjät Areenalla
(2019)
Tämä työ kuvaa Alavuden kaupungin Yrittäjät Areenalla -tapahtuman näkyvyyden edistämistä ja kävijöiden houkuttelemista sosiaalisen median avulla. Sosiaalista mediaa rikastetaan niin, että se näkyy laajalti ja houkuttelee ...
Somemarkkinoinnin kehittäminen yritykselle
(2019)
Työn tavoitteena oli kehittää Ulpu Ruokapirssin somemarkkinoinnin ohjeistusta uusille työntekijöille. Some oppaan avulla uudet työntekijät saavat ohjeet Eepeen sisäisiin pelisääntöihin sosiaalisessa mediassa. Oppaassa ...