Haku
Viitteet 1-7 / 7
Pk-yrityksen strateginen kehittäminen : Case: Ilon Kopse
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän kehittämishankkeen tarkoituksena oli selvittää pk-yrityksen strategisen kehittämisen merkitystä yhdessä etelä-pohjalaisessa pienyrityksessä vuosien 2013 2016 aikana.
Kehittämishankkeen aikana ilmeni, että strategisesta ...
Tapahtuman mallintaminen kauppakeskusmiljöössä
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kauppakeskusmiljööseen sopiva tapahtumakonsepti kohdennetulle asiakaskohderyhmälle, tässä tapauksessa seniori-ikäisille yli 65-vuotiaille. Kokonaisvaltaisesti tapahtuman mallinnuksen ...
Oppilaitoksen kansainvälisen toiminnan kehittäminen : Case Ahlman: Henkilökunnan kansainvälisyysosaaminen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
Kansainvälisyystaidot ovat tärkeimpiä tämän päivän ja tulevaisuuden työelämätaitoja yhä globaalimmassa maailmassa, jossa työvoima ja ihmiset liikkuvat yli rajojen. Kielitaidon ja kulttuurien tuntemus mainitaan yleensä ...
Market entry strategy: Japan : Case: Reima Oy
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
This Master’s thesis reveals the key points as to how to successfully build business in Japan. It opens up the unique Japanese business culture, its habits and traditions. The thesis was made from the point of view of ...
Co-operation for innovation: A descriptive foresight study for a regional industry cluster in the Järviseutu area
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
The thesis represents a foresight process which recognizes future change drivers influencing businesses and future customer behavior in certain industries during the next ten years. These change drivers motivate actors to ...
Cooperation Strategy for the University Science Park of the University of Zilina
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
There are many problems that University Science Park of the University of Žilina in Žilina (hereinafter referred as USP) has been facing since its beginning, such as delay in public procurement processes, delay in construction ...
CRM - increasing customer knowledge
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)
The purpose of this thesis is to identify how Serres Oy is able to utilize and to develop a more efficient customer relationship management system at its three business unit’s Sales & Marketing, Nemo and Nautilus.
The ...