Haku
Viitteet 1-10 / 15
Asiakaskokemuksen muodostuminen kansainvälisessä yrityksessä : Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemuksen muodostumista ja johtamista kansainvälisessä yrityksessä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila ja esittää tutkimustulosten perusteella konkreettisia ...
Tapahtuman ruokapalveluiden asiakastutkimus
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää päijäthämäläisen tapahtumajärjestäjän ruoka-palveluita sekä asiakaskokemusta. Opinnäytetyö toteutettiin kyselyllä tapahtumassa
Opinnäytetyö on määrällinen eli kvantitatiivinen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus kohdeyritykselle X
(2019)
Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää Yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palveluihin sekä löytää mahdolliset kehityskohteet. Tutkimuksessa esitettävien taustakysymyksien avulla pyrittiin saamaan selville, ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen huonekalualan yrityksen verkkokaupassa: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista erityisesti digitaalisessa ympäristössä. Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä toimi huonekalualan yritys, josta käytetään nimitystä Yritys X. Opinnäytetyön ...
Kontaktoinnin vaikutus asiakastyytyväisyyteen : Yritys X NPS -asiakastyytyväisyyskysely
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää toimintatapa, joka tukee NPS -asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden asiakkaiden potentiaalin hyödyntämistä yrityksessä X. Tutkimuskohteena ovat NPS-kyselyyn arvosanalla 7-8 vastaavat, ...
Kotiutusprosessin kehittäminen Päijät-Hämeen keskussairaalan keuhkosairauksien osastolla 54
(2019)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kehittämishankkeena, jonka kohdeorganisaatio oli Päijät-Hämeen keskussairaalan keuhkosairauksien vuodeosasto 54. Kehittämishankeen tarkoituksena oli edistää osastolta tapahtuvien kotiutuksien ...
Asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden tunnistamat tulevaisuuden tarpeet
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten tyytyväisiä asiakkaat ovat henkilöstöpalvelualan yritys PSG Oy:n tarjoamiin palveluihin sekä millaisia tulevaisuudessa tarvittavia palveluita henkilöstöpalvelualan ...
Laatujärjestelmän kehittäminen: Case: Harjanti Oy
(2019)
Kohdeyrityksen Harjanti Oy:n liikevaihdon kasvun myötä yritys on halunnut löytää keinoja maanrakennusurakoiden laadun ja tehokkuuden parantamiseksi. Päädyttiin kehittämään yritykselle laatujärjestelmä, jonka tarkoituksena ...
B2B Asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemustutkimus : Case yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä perehdyttiin B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen muodostumiseen. Työssä tarkasteltiin asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen syntyyn vaikuttavia tekijöitä. Aihe työhön saatiin toimeksiantajalta ja työn ...
Asiakastyytyväisyys kyselyn suunnittelu ja toteuttaminen : Case: L&T-sairauskassa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää L&T-sairauskassan jäsenten tyytyväisyyttä sairauskassan toimintaan. Lisäksi tarkoituksena olisi, että L&T-sairauskassa pystyisi mahdollisesti parantamaan toimintaansa ja käytäntöjänsä ...