Haku
Viitteet 1-10 / 16
Markkinointisuunnitelma Kunnon Startti Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma kuntosalialan yritykselle. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markki-nointisuunnitelmaa. Työn tavoitteena on avata markkinoinnin teoriaa, perusteita ja tavoitteita henkilöille, ...
Motoristeille suunnatun verkkopalvelun markkinointisuunnitelma: Case: Motorcycle journey to Nordkapp
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Suomen Moottoripyörämuseo Oy:lle ja se käsittelee Motorcycle Journey to Nordkapp – verkkopalvelun markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Markkinointiviestinnän suunnittelussa ...
Benefits of videos for a company : Case: Oilon Group Oy
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia ja siinä käytettyjä medioita. Ensimmäisessä osassa opinnäytetyötä käydään läpi erityyppiset mediat, joita käytetään digitaalisessa markkinoinnissa. Mediatyyppien hyvät ja ...
Facebook osana S-marketien markkinointiviestintää : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Osuuskauppa Hämeenmaalle. Työn tavoitteena oli tutkia Hämeenmaan S-marketien Facebook-sivuja ja selvittää, minkälaista sisältöä päivittäistavarakaupan tulisi julkaista Facebookissa. ...
Verkkokaupan alustan valintaan vaikuttavat tekijät
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat tekijät, jotka vaikuttavat verkkokau-pan alustan valintaan. Lisäksi tutkittiin, mitä verkkokauppa-alustoja on olemassa, minkälaisia ne ovat ja mitä pitää huomioida ...
Digitaalinen Markkinointisuunnitelma Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä tehtiin digitaalinen markkinointisuunnitelma Yritys X:lle, jotta yritys
saisi kasvatettua asiakasmääräänsä. Tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle käytännön ratkaisuja, joiden avulla yritys voi kehittää ...
Orgaanisen Facebook-markkinoinnin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen : Case: Elämyslahjat Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten orgaaninen Facebook-markkinointi vaikuttaa kuluttajakäyttäytymiseen ja tukee ostopäätöstä. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona yritykselle Elämyslahjat Oy. Tarkoituksena oli ...
Digitaalisen markkinoinnin opas aloittelevalle yritykselle: Case PlasticFreeWorld Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajan PlasticFreeWorld Oy:n digitaaliseen markkinointiin. Tutkin opinnäytetyössä toimeksiantajan jo käytössä olevia digitaalisen ...
Markkinointisuunnitelma kiinteistönvälitysketjulle : Case: Suomen Asuntoverkko Oy
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomen Asuntoverkko Oy:lle, eli Asuntoverkolle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Asuntoverkon markkinointia yksityiskohtaisen markkinointisuunnitelman avulla.
Opinnäytetyön ...
Kinnarin tilan kaurahiutaleen arvo kuluttajalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kinnarin tilan kaurahiutaleen markkina-arvoa ja sitä, mitä kuluttajat arvostavat ja pitävät tärkeänä Kinnarin kaurahiutaleessa. Kyselyn avulla selvitettiin myös sitä, miten ...









