Haku
Viitteet 1-10 / 16
Markkinointisuunnitelma Kunnon Startti Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma kuntosalialan yritykselle. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markki-nointisuunnitelmaa. Työn tavoitteena on avata markkinoinnin teoriaa, perusteita ja tavoitteita henkilöille, ...
Motoristeille suunnatun verkkopalvelun markkinointisuunnitelma: Case: Motorcycle journey to Nordkapp
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Suomen Moottoripyörämuseo Oy:lle ja se käsittelee Motorcycle Journey to Nordkapp – verkkopalvelun markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Markkinointiviestinnän suunnittelussa ...
Benefits of videos for a company : Case: Oilon Group Oy
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee digitaalista markkinointia ja siinä käytettyjä medioita. Ensimmäisessä osassa opinnäytetyötä käydään läpi erityyppiset mediat, joita käytetään digitaalisessa markkinoinnissa. Mediatyyppien hyvät ja ...
Facebook osana S-marketien markkinointiviestintää : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Osuuskauppa Hämeenmaalle. Työn tavoitteena oli tutkia Hämeenmaan S-marketien Facebook-sivuja ja selvittää, minkälaista sisältöä päivittäistavarakaupan tulisi julkaista Facebookissa. ...
Verkkokaupan alustan valintaan vaikuttavat tekijät
(2019)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat tekijät, jotka vaikuttavat verkkokau-pan alustan valintaan. Lisäksi tutkittiin, mitä verkkokauppa-alustoja on olemassa, minkälaisia ne ovat ja mitä pitää huomioida ...
Digitaalinen Markkinointisuunnitelma Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyössä tehtiin digitaalinen markkinointisuunnitelma Yritys X:lle, jotta yritys
saisi kasvatettua asiakasmääräänsä. Tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle käytännön ratkaisuja, joiden avulla yritys voi kehittää ...
Orgaanisen Facebook-markkinoinnin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen : Case: Elämyslahjat Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten orgaaninen Facebook-markkinointi vaikuttaa kuluttajakäyttäytymiseen ja tukee ostopäätöstä. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona yritykselle Elämyslahjat Oy. Tarkoituksena oli ...
Digitaalisen markkinoinnin opas aloittelevalle yritykselle: Case PlasticFreeWorld Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajan PlasticFreeWorld Oy:n digitaaliseen markkinointiin. Tutkin opinnäytetyössä toimeksiantajan jo käytössä olevia digitaalisen ...
Markkinointisuunnitelma kiinteistönvälitysketjulle : Case: Suomen Asuntoverkko Oy
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomen Asuntoverkko Oy:lle, eli Asuntoverkolle. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Asuntoverkon markkinointia yksityiskohtaisen markkinointisuunnitelman avulla.
Opinnäytetyön ...
Suomalaisten lastenvaateyritysten näkyvyys sosiaalisessa mediassa
(2019)
Opinnäytetyö keskittyy vertailemaan viiden valitun suomalaisen lastenvaateyrityksen näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Työhön valitut yritykset ovat Reima, Gugguu, Aarrekid, Paapero sekä Marakattimarssi.
Työn tavoitteena ...