Haku
Viitteet 1-10 / 11
PALMA. Käyttäjälähtöisten matkailupalvelujen kehittämisen opas
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2019)
Käyttäjälähtöisten matkailupalvelujen kehittämisen opas on katsaus palvelumuotoilulla uutta liiketoimintaa maaseudulle –projektin aikana syntyneeseen PALMA-malliin. Projektin toteuttivat Lahden ammattikorkeakoulu ja ProAgria ...
Muotoiluinstituutti aluekehittäjänä
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2019)
Lahden ammattikorkeakoulun Muotoilun painoala edistää elinkeinoelämän kilpailukykyä, kiertotaloutta ja hyvinvointia muotoiluajattelun keinoin. Merkittävä osa toiminnasta tapahtuu hankkeina, joihin haetaan ulkopuolista ...
Pelaajapolulle palvelumuotoilun keinoin: Tyttöjen jalkapallotoiminnan kehittäminen FC Kuusysissä
(2019)
FC Kuusysin uudistetun strategian ja ilmoittautumistilastojen myötä ilmeni tarve kehittää kohdeorganisaation tyttöjen jalkapallotoimintaa kohdentumaan paremmin asiakkaisiin. Kehittämishankkeen kohdentuminen tytöille oli ...
Kotiutusprosessin kehittäminen Päijät-Hämeen keskussairaalan keuhkosairauksien osastolla 54
(2019)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kehittämishankkeena, jonka kohdeorganisaatio oli Päijät-Hämeen keskussairaalan keuhkosairauksien vuodeosasto 54. Kehittämishankeen tarkoituksena oli edistää osastolta tapahtuvien kotiutuksien ...
Palvelumuotoilulla tuottavuutta ja työhyvinvointia
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2019)
Muuttuvan toimintaympäristön synnyttämä epävarmuus, odotettu tuottavuus ja henkilöstön työhyvinvointi – kaikki tekijöitä, jotka luovat hankalalta tuntuvaa ristivetoa niin yksityisen kuin julkisenkin sektorin organisaatioissa. ...
Ulkoiset käyttäjätunnukset Case: Myöntämisprosessin kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata ulkoisten käyttäjätunnusten myöntämisprosessin nykytilanne, sekä kartoittaa nykytilanteen ongelmakohtia yrityksen ja asiakkaiden näkökulmasta. Toisena tavoitteena oli tuottaa ...
Yhteisöradion käyttäjäkokemuksen mallintaminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Lihamukiradio.
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yhteisöradion asiakaskokemuksen mallintaminen palvelumuotoilua hyödyntäen. Tavoitteena on selvittää Lihamukiradion asiakaskokemuksen nykytila ja ne keinot, miten sitä voidaan kehittää. ...
Pintaremonttipalvelun kehittäminen: Case: Järvelän Rauta Ky
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uusi liiketoimintamalli Järvelän Rauta Ky:lle. Järvelän Rauta Ky on vuonna 1978 perustettu rakennustarvikkeita myyvä yritys Kärkölässä. Yritys on yksi kauppiasvetoisesti toimivista ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen tavaratalopalveluiden kehittämisessä
(2019)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli palvelumuotoilun hyödyntäminen tavaratalopalveluiden kehittämisessä. Työn tavoitteena oli Sokoksen palvelutarjoaman kirkastaminen. Työssä selvitin Sokoksen tiettyjen asiakassegmenttien ...
Parempaa asiakaskokemusta etsimässä : Ratkaisuja muodin kivijalkaliikkeen palvelukokemuksen parantamiseksi
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan muotikaupan tämän päivän haasteita ja etsitään niihin ratkaisuja palvelukehittämisen ja palvelumuotoilun aloilta. Päätutkimuskysymys oli: Miten palvelumuotoilu voi edistää muotikaupan ...