Haku
Viitteet 1-10 / 12
Markkinointisuunnitelma Kunnon Startti Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma kuntosalialan yritykselle. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markki-nointisuunnitelmaa. Työn tavoitteena on avata markkinoinnin teoriaa, perusteita ja tavoitteita henkilöille, ...
Markkinointiopas: Case Yritys X
(2018)
Opinnäytetyö käsittelee Yritys X:n markkinointia. Kohdeyrityksenä toimii lammastila Keski-Suomessa. Opinnäytetyö toimii markkinointioppaana yritykselle. Opinnäytetyö on jaettu teoria- ja tutkimusosuuteen.
Työn teoriaosuudessa ...
Potilaan oikeus yksityisyyteen. Potilastietojen urkinta - kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2019)
Tietosuoja tarkoittaa yksityisyydensuojaa - määräysvaltaa itseä koskevissa asioissa, oikeutta salata tietoja ja fyysistä sekä psyykkistä tilaa.
Kiinnostus opinnäytetyön aihetta kohtaan nousi toisistaan poikkeavien ...
Kiusaaminen sosiaalisessa mediassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään kiusaamista ja sitä, kuinka se ilmenee sosiaalisessa me-diassa, erityisesti Twitterissä. Samalla tutkitaan myös joitakin aiemmin aiheesta tehtyjä opinnäytetöitä, mutta näissä tapauksissa ...
Markkinoinnin murros ja digimarkkinointi mainostoimiston näkökulmasta - Case: Mainostoimisto Red - Red Collective Oy
(2019)
Maailma on muuttunut digitaaliseksi ja niin myös ostokäyttäytyminen.
Nykyään yritykset ja ihmiset käyttävät yhä enemmän digitaalisia tietolähteitä osana ostopäätöksen tekoa.
Yritysten toimintakenttä on muuttunut ja ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: Case K-Citymarket Karisma
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda K-Citymarket Karismalle sosiaalisen median
markkinointisuunnitelma sen sosiaalisten median kanavien markkinointien tueksi.
Työn tarkoituksena on selvittää, minkä tyylinen sisältömarkkinointi ...
Orgaanisen Facebook-markkinoinnin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen : Case: Elämyslahjat Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten orgaaninen Facebook-markkinointi vaikuttaa kuluttajakäyttäytymiseen ja tukee ostopäätöstä. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona yritykselle Elämyslahjat Oy. Tarkoituksena oli ...
Digitaalisen markkinoinnin opas aloittelevalle yritykselle: Case PlasticFreeWorld Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajan PlasticFreeWorld Oy:n digitaaliseen markkinointiin. Tutkin opinnäytetyössä toimeksiantajan jo käytössä olevia digitaalisen ...
Asiakasyhteyksien ylläpitäminen sisältömarkkinoinnin keinoin: Case: Yritys X
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus on selvittää, miten yritys X voi hyötyä enemmän tulevaisuutta varten sisältömarkkinoinnissa sekä asiakasyhteyksien ylläpitämisessä. Opinnäytetyö sisältää yritys X:n kilpailijat, jotka käyttävät ...
Lastensuojeluyksiköiden kehittämissuunnitelma digitaalisista palveluista
(2019)
Suurin osa suomalaisista viettää useita tunteja päivässä digitaalisten laitteiden ja palveluiden parissa. Digitaalisuus on tullut paitsi pysyväksi osaksi vapaa-aikaamme, myös kehittänyt uudenlaisia tapoja tehdä työtä. ...