Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakastyytyväisyys, liikeidea ja pelikäyttäytyminen : case Peliravintola Sportti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia, kuinka Lahden keskustassa toimivan ra-vipelien myyntiin keskittyvän Peliravintola Sportin tarjonta vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin. Lisäksi selvitetään, minkälaista ...
Työn kuormittavuus ja henkilökunnan työhyvinvointi Kotkan ja Karhulan Hesburgereissa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mikä kuormittaa työtä Karhulan ja Kotkan Hesburgereilla henkilökunnan näkökulmasta. Lisäksi tutkimuksen ta-voitteena oli selvittää, miten työntekijät viihtyvät työssään sekä ...
Informaatiopaketti asiakkaalle ja asiakaspalveluun : Sokos Hotel Vaakuna Kouvola
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyömme on tehty Sokos Hotel Vaakuna Kouvolan myyntipalvelun henkilökunnalle asiakasnäkökulmasta, jotta työ on mahdollista antaa myös asiakkaiden käyttöön.
Tehokas myyntityö on yritykselle tärkeää. Hotellin ...
Kahvilan liiketoimintasuunnitelma : yrityksen perustaminen ravintola-alalle
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, joka koostuu aloittavan kahvila-leipomoyrityksen liiketoimintasuunnitelmasta ja ravintolayrityksen perustamiseen liittyvästä teoriasta. Opinnäytetyön tavoite on toteuttamiskelpoinen ja ...
Taukoravintoloiden perehdytyskansio : Vierumäki Country Club Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä opinnäytetyö käsittelee työntekijän perehdyttämistä ravintola-alalla. Opinnäytetyö koostuu teoriaosasta ja toiminnallisesta osuudesta. Työ on tehty toimeksiantona Vierumäki Country Club Oy:n taukoravintoloille, jotka ...
Perehdyttämiskansio : ravintola Manhattan Steak House Lahti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pääasiassa perehdyttämistä ravintoloissa. Työ on tehty toimeksiantona ravintola Manhattan Steak House Oy:lle ja tarkemmin sen Lahden toimipisteeseen. Manhattan Steak House Oy on vuonna 1986 ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kahvila-konditoria Capuccinosta
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys kahvila konditoria Capuccinossa. Työn tavoitteena on tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä koetun palvelun laatua asiakkaiden näkökulmasta. Työssä on käytetty kvantitatiivista ...
Mistä on hyvät à la carte tarjoilijat tehty?
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Ammattitaitoisen henkilökunnan löytäminen on vaikeaa. Erityisesti suurien ikäluokkien jäädessä pois työelämästä tulee henkilökunnan löytämisestä entistä vaikeampaa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa mistä ...
Kilpailija-analyysi : kilpailija-analyysi Lahden keskustan suosituimmista baareista ja yökerhoista
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä tutkimuksellinen opinnäytetyö käsittelee Lahden keskustan suosituimpien baarien ja yökerhojen kilpailutilannetta. Työn tavoitteena on selvittää kilpailija-analyysin avulla käytössä olevat liikeideat ja asiakasryhmät. ...
Urheilutapahtumien oheispalvelut
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)
Tutkimusongelma on, millaisia oheispalveluita matkailijoille järjestetään tutki-muksen kohteena olevissa kaupungeissa ja tapahtumissa, jotta kisaturistit käyttäi-sivät rahaa muuhunkin kuin pääsylippuihin. Opinnäytetyö on ...