Haku
Viitteet 1-10 / 23
Lahden seudun matkailijatutkimus 2010 - mielikuvat Lahden matkailupalveluista
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia Lahden matkailijoiden mielikuvia Lahden matkailupalveluista ja selvittää samalla matkailijoiden mielipiteitä siitä, mikä on parasta ja mikä huonointa Lahdessa. Työssä tutkitaan myös ...
Markkinointisuunnitelma T:mi Jouni Sankarille
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän työn aihe on markkinointisuunnitelma T:mi Jouni Sankarille. Yleisesti ottaen markkinoinnin tarkoitus on tuottaa lisää tunnettuutta yritykselle, kirkastaa yrityksen herättämää yleistä mielikuvaa tai yksinkertaisesti ...
Kokoushotellin business-to-business-markkinointi
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kokoushotellien markkinointikanavia. Opinnäyte-työn tavoitteena on tutkia markkinointikanavia joiden avulla saavutetaan yritys-asiakkaat. Opinnäytetyössä selvitetään millainen markkinointikanava ...
Venäläiset matkailupalveluiden käyttäjinä metropolialueella : case Metro-Oske
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää haastattelututkimuksella metropolialueen matkailupalveluiden tarjonta venäläisille matkailijoille. Tutkimuksessa selvitetään venäläisten merkitys alueellisesti, minkälaisia he ovat ...
Tarjoilijoiden ja ulkomaalaisten asiakkaiden välinen kommunikointi : case: Osuuskauppa Hämeenmaa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Osuuskauppa Hämeenmaa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää neljän Lahdessa sijaitsevan à la carte -ravintolan, Amarillon, El Toron, Toreron sekä Rosson, tarjoilijoiden näkemystä, onko ...
Drinkkilista Lepaan kartanon tilausravintolalle
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on luoda drinkkilista sekä pie-ni henkilökunnan opasvihko toimeksiantajalleni Lepaan matkailupalveluille. Lista ja opas tulevat käyttöön Lepaan matkailupalveluiden ...
Hinnan vaikutus kuluttajan ostopäätökseen : Case Santa Fé Lahti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia hinnan vaikutusta kuluttajan ostopäätökseen. Tarkoituksena on selvittää, kuinka suuri merkitys hinnalla on kuluttajan ravintolavalintaan ja varsinaisen ruoka-annoksen valintaan sekä ...
Etkot : Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijoiden alkoholinkäyttö ennen ravintolailtaa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä tutkimuksellinen opinnäytetyö tutkii etkoja ja opiskelijoiden alkoholinkäyttöä ennen ravintolaan menemistä. Selvityksessä selviää myös kuinka paljon alkoholia etkoilla kulutetaan ja minkä takia etkoja vietetään. ...
Palvelun laatutekijät vastaanotossa asiakkaan näkökulmasta : case Sokos Hotel Lahden Seurahuone
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä tutkimuksellisessa opinnäytetyössä käsitellään asiakkaan käsityksiä laadukkaasta vastaanoton palvelusta. Toimeksiantajana toimii Sokos Hotel Lahden Seurahuone ja tarkoituksena oli selvittää yleisellä tasolla, mitkä ...
Perehdytyskansion päivittäminen ja kehittäminen : Sokos Hotel Vaakuna Mikkeli
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on päivittää Mikkelin Sokos Hotel Vaakunan vastaanoton perehdytyskansion tiedot ajan tasalle ja samalla kehittää opasta entistä tehokkaammaksi perehdyttämisen apuvälineeksi. Perehdytyskansion ...