Haku
Viitteet 1-10 / 24
Laatujärjestelmä osaksi päivittäisjohtamista : case: Palvelukeskus Loimikoti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Laatu on aina merkinnyt yrityksille todella paljon. Yrityksien on pyrittävä olemaan erilainen ja jollakin tavalla erottumaan kilpialijoistaan. Laatu onkin yksi suurimmista kilpialuvalteista, sillä nykyiset asiakkaat vaativat ...
Uuden ravintolan mahdollisuudet ja asiakaspotentiaalit Iisalmessa.
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetytön aiheena on selvittää, millaiset ovat uuden ruokaravintolan menestysmahdollisuuden Iisalmen kaupungissa. Opinnäytetyö perustuu toimeksiantaja ravintoloitsija Jarmo Mäkäräisen suunnitelmiin ...
Henkilöstön mielikuvat palvelun toteutumisesta : case: Raha-automaattiyhdistyksen palveluopas
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia henkilöstön mielikuvia suunnitellusta palvelusta kasinopelialalla Suomessa. Raha-automaattiyhdistyksen palveluopasta päivitetään vastaamaan henkilöstön tarpeita paremmin. Tämän ...
Palvelumallin jalkauttaminen ravintolaan : case : Amarillo Kotka
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä opinnäytetyö käsittelee S-ryhmän uutta palvelumallia, ja sen jalkauttamista ruokaravintolaan. Työn toimeksiantaja on Osuuskauppa Ympyrän toimipaikka Amarillo Kotka, joka koki uudistuksen syksyllä 2011. Laajentuvien ...
Historiatietojen hyödyntäminen keittiölogistiikassa : case: Osuuskauppa Hämeenmaa Majoitus- ja ravitsemustoimiala, Amarillo Lahti
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on historiatietojen hyödyntäminen keittiölogistiikassa. Tavoitteena on luoda historiatietoon perustuva työkalu, jonka avulla ravintola pystyy tehostamaan omaa tilausprosessiaan ...
Kanta-asiakasjärjestelmä anniskeluravintolaan : Ravintola Alvari
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli suunnitella kanta-asiakasjärjestelmä anniskeluravintolaan ja seurata sen käyttöönottoa ja ensimmäisiä toimintakuukausia. Työn taustalla oli toimeksiantajan tarve ...
Asiakkaiden suhtautuminen drinkkeihin : case: Pirkanmaan Osuuskauppa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä tutkimuksellinen opinnäytetyö perehtyy siihen, miksi asiakkaat nauttivat vähäisesti drinkkejä ravintoloissa ja miten heidät saataisiin nauttimaan niitä enemmän. Työn toimeksiantajana toimii Pirkanmaan Osuuskauppa.
...
Kokataan yhdessä : työkirja maahanmuuttajille suomalaisesta ruokakulttuurista
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhtenäinen materiaali suomen kielen peruskurssin opiskelijoille keittiöopintojaksolle. Opinnäytetyön tuotoksena tehtiin työkirja Kouvolan aikuiskoulutuskeskuksen ...
Markkinointi- ja konseptisuunnitelma historialliseen kohteeseen : case Enonsaari
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää markkinointi- ja konseptisuunnitelma historialliseen kohteeseen Lahdessa Vesijärvellä sijaitsevaan Enonsaaren lounaisosaan. Enonsaarella on mielenkiintoinen historia, mutta ...
Alkon työhyvinvointi teoriasta käytäntöön
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämä opinnäytetyö tutkii kahden Alkon myymälän, Oulun Linnanmaan ja Kaakkurin, työhyvinvoinnin tilaa ja vertaa sitä Alkon omaan materiaaliin työhyvinvoinnista. Työssä kartoitetaan myymälöiden henkilökunnan nykyinen ...