Haku
Viitteet 1-3 / 3
Facebook osana S-marketien markkinointiviestintää : case Osuuskauppa Hämeenmaa
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Osuuskauppa Hämeenmaalle. Työn tavoitteena oli tutkia Hämeenmaan S-marketien Facebook-sivuja ja selvittää, minkälaista sisältöä päivittäistavarakaupan tulisi julkaista Facebookissa. ...
Kinnarin tilan kaurahiutaleen arvo kuluttajalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kinnarin tilan kaurahiutaleen markkina-arvoa ja sitä, mitä kuluttajat arvostavat ja pitävät tärkeänä Kinnarin kaurahiutaleessa. Kyselyn avulla selvitettiin myös sitä, miten ...
Trendien ennakointi ja trendien näkyminen matkailun markkinoinnissa
(2019)
Opinnäytetyössä käsitellään sitä, mitä trendit ovat, kuinka niitä voi ennakoida, kuinka ne näkyvät matkailun markkinoinnissa ja kuinka tämän tiedon voi hyödyntää matkailualan yrityksessä. Opinnäytetyön tarkoituksena on ...